Mick

83 4 0
                                    

Polisler evden bir bir çıktılar.
- Bay William. Ùzgünüz ama hiçbir iz yok. Profesyonel bir işe benziyor.
Belki sizi uzun zamandır izliyorlardı bunu bilemeyiz. Peki hiç düşmanınız var mıydı?

+ Yok memur bey. Bi dakika. Sanırım var. Dün gece üst komşumuzla tartıştık. Ufak bir tartışmaydı sadece. Yeni komşum daha ilk günden böyle bir şey yapmaz.

- Bu işler belli olmaz Bay William. Yine de onun da ifadesini alıcaz.

Bu olay sonrasında ön kapıya iki tane kamera takıldı. Kamera odası yönetici Jim'in evindeydi. Will bunu pek sevmedi. Ayrı bir kamera odası olması gerektiğini düşünüyordu.

Koşarak evine çıktı ve gizli kasa bölmesine gitti. Şifreyi yazdı.
Bir oh çekti. Kasadaki evraklara dokunmamışlardı.
Sonra çocuk odasına gitti.Paraları kontrol etti. Hırsızların genellikle çocuk odasını es geçtiğini biliyordu.
Paralar yerli yerindeydi. Hiçbir şeye dokunulmamıştı.
Komşusu Kevin'a karşı şüpheleri daha da arttı.

O sırada Kevin'ın ifadesi alınıyordu.
Gece evde olduğuna karısı şahitlik yaptı ve Kevin serbest kaldı.
Polis dün yaşanan kavgadan bahsetmesini istedi. Kevin olayı hatırlamadığı belirtti. Karısından da aynı şeyi isteyince ilk başta kendini geri çekse de anlatmaya başladı.

+ Kocam hergün eve sarhoş gelir. Sarhoşluğun etkisiyle ne yaptığını bilmez. Beni bile döver.
Sonra duşa girer fakat bizim evde bir sorun var gece belli saatlerde sular kesiliyor. Dün duşa girdiğinde sular kesikti ve kocam bu duruma çok sinirlendi.
Apartmanda bağırmaya başladı sonrası belli. Manyak adam William kocama yumruk attı. Şu anda o burada olmalı.

-Böyle küçük olaylar için burası çaba sarfetmez. Su tesisatına bir baktırın ve kocan rahat rahat duş alsın. Ifadesini alırken gaz maskesi takmak zorunda kaldık.

Tak tak tak!
-Bekle seni lanet geliyorum.Aman tanrım Mick amca!

+George! Koca oğlan. Ne kadar da büyümüşsün.

-Seni hangi rüzgar attı buraya? En son hapishanedeydin.

+2 ay önce tahliye oldum ve eski işime döndüm. Karşı binanın yapımında emeğim büyük. Bir kaç evrak işi kaldı, halledene kadar sende kalıcam evlat umarım boş yerin vardır.

-Tabi amca. Iceri gel.

George amcasını Harry ile tanıştırdı.
Yüzsüz biri olan Harry; Mick amcadan borç para istedi ve Mick amca hiç itiraz etmeden yüklü miktarda para verdi. Harry adeta çıldırıyordu.
George ise daha 2 ay önce hapishaneden çıkan bu adamın cebinde nasıl bu kadar para olabiliyor diye düşünmeden edemedi.

-Hapishanede haraç kesme olayları çoktur George. Para oradan geliyor yani. Hem yakında daha fazla param olacak çünkü bir işim var dostum.

63 numaralı binanın asansör bakım günü gelmişti.Iki haftaya bir 4 kişi ,10 kişilik asansörün bakımını üstlenirlerdi.
Jim bu durumdan memnundu.
Yalnız yaşamaktan bıkmış bir ihtiyar delikanlı birkaç asansorcu görünce sevinçten yerinde duramıyordu. Sürekli onlarla muhabbet etmek istiyordu. Asansörculer de onu kiramiyordu.

Asansör işi bitmişti. Binadan dışarı çıktılar. O sırada Mick amca asansörcülerle konuşmak için aşağı indi.

-Hey benim havadaki oksijeni gerektiğinden fazla kullanan işi başından aşkın dostlarım. Nasıl gidiyor işler, her şey yolunda mı.

Diğerlerinden daha yetkili gibi duran asansörcü:
+Her şey yolunda efendim. Bina sapasağlam. Gerektiğinden fazla oksijen kullandığımız doğrudur ama siz de biliyorsunuz ki biz işimizi yapıyoruz.

Bu ufak konuşmaları Will duymuştu.
Mick denen herifin fazla geveze olduğunu düşündü.
2- 3 saat çalışmanın ardından yorgun düştü ve uyuyakaldı.

Sabah olmuştu. Bina Julia'nın çığlıklarıyla uyandı.

-Evim soyuldu,evim soyuldu!!

...

SoygunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin