Profesyonel bir iş

43 3 0
                                    

Julia'nın evinin soyulmasının üzerinden 5 saat geçti.
Polisler görevlerinden şüphe etmeye başlamışlardı. En ufak bir iz dahi bulamadılar.
Son çare olarak binanın kamera kayıtlarına baktılar. Fakat kameraya gece kimse yakalanmamıştı.
Polisler bu tür bir hırsızlık vakasına ilk defa rast geldiklerini ifade ettiler.
Hırsızlar Julia'nın evindeki değerli eşyalara ve paralara dokunmamışlardı.
Fakat Julia kendine ait yüksek değere sahip küpelerinin yok olduğunu söylüyordu.

Kameraya yakalanmamak için binaya farklı bir yerden girmek gerekiyordu.
Polisler binaya girebilme potansiyeline sahip tüm delikleri inceledi fakat normal bir insanın girebileceği türden bir geçit bulamadılar.

Bu işin başına atanan dedektif Mathews binada oturan her ferdi sorguya çekti.
Herkes suçu inkar ediyor, o saatlerde ya farklı bir mekanda olduğunu ya da uyuduğunu söylüyordu.

Işin içinden çıkamayan Mathews daha kapsamlı bir araştırma başlattı.
Hırsızların burayı mesken tuttuğunu iddaa ediyordu.
Olası bir hırsızlık olacağından emindi.

Olayın üzerinden 2 gün geçti.
William bir iş için kasadan nakit para aldı ve bankaya gitti.
Eski bir arkadaşına para yollayacaktı.
Banka sorumlusuna parayı verdi ve vermesiyle şok oldu.
Paralar sahteydi.
Hırsızların paralara dokunmadığını düşünen Will yanıldığının farkına vardı ve dedektif Mathews'ın yolunu tuttu.

Dedektif:

-Üzgünüm Will. Kuvvetle muhtemel paraları sahteleriyle hırsızlar değiştirdi.

+Peki neden gerçek paraları alıp kaçmadılar da sahtelerini koydular?

-Bunu inan ben de bilmiyorum Will.
Profesyonel bir işle karşı karşıyayız.

William'ın kafası iyice karıştı.
Sahte para vakası rüyalarına giriyordu.
Evine geldi.
Asansörden yukarı çıkarken bir tıkırtı duydu. Iyice paranoyak oldum dedi.
Evinin kapısından içeri girdi ve mutfağa su içmeye gitti.
Yine bir tıkırtı duydu. Hırsızların olduğundan şüphelendi ve sırtında sakladığı tabancayı çıkardı.
Kapının deliğinden yavaşça baktı.
Yöneticiyi gördü. Julia ile bir şeyler konuştuklarını gördü.
Julia adamı evine davet etti ve içeri girdiler. Hakkında sapık olduğunu duyduğu yöneticiye karşı boş olmayan Julia ne işler çeviriyor diye düşünmeden edemedi Will.
Evi kolaçan etti ve tabancayı beline soktu.

Akşam olmuştu. Will önemli bir projenin son aşamalarını tamamlamak üzereydi.
Kevin ise yine sarhoş bir halde karısını hırpalıyordu.
Tüm bina zavallı kadının çığlıklarıyla inliyordu.
Will dayanamadı ve odasından hiddetle çıktı. Karısı ona engel oldu.
Will'e zarar gelmesinden endişeleniyordu.
Onu sakinleştirdi ve uzun zaman oldu Will diyerek yatak odasına davet etti.

Sahte Güneş'in aydınlattığı gece yarısında Will hırsızlık vakasını düşünüyordu. Terliyordu adeta kafa yormaktan.
Bir ses duydu. Biri kapıyı açmaya çalışıyordu. Şiddetle tabancasına sarılıp kapıya  koştu...

SoygunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin