Mektupta şunlar yazıyordu.
"Merhaba Will. Bu mektubu okuyorsan ben çok uzaklardayım demektir.
Size oynadığımız oyunlar için çok üzgün olduğumu bilmeni isterim.
Ilk başlarda sana karşı hiçbir şey hissetmiyordum. Fakat sonra duygularım değişti.
Vicdan azabından yitip gidecektim ama hapse girmeyi göze alamazdım.Içinde oturduğunuz bina tamamen soygun için yapılmıştı. Binanın mühendisi Mick'ti. Emirleri de veren oydu. Ben yardım ediyordum. Binanın asansör sistemi yapılırken normal uzunlukta olması gereken asansör boşluğu daha uzun yapıldı.
Asansöre bindiğinizde hiçbirinizin farkedemediği bir geçit vardı. Asansörün zeminindeydi ve aşağıdaki boşluğa ulaşıyordu.
Benim görevim o boşlukta konaklayıp siz gece uyurken evlerinizi soyup soğana çeviren ve bunu da kendisine Mick'in verdiği anahtarlarla yapan hırsıza yiyecek vermekti.
Bu işi 7 kişi yapıyordu.
Bakıma gelen asansörcüler içerdeki hırsıza oksijen tüpü getiriyorlardı aynı zamanda asansör boşluğuna bağlanan kanalizasyon borusunun diğer ucunda bekliyorlardı.
Sizden çalınan değerli eşyalar kanalizasyon boruları sayesinde dış dünyaya aktarılıyordu.
Kevin'dan da ayrıca özür dilerim. Su borusu işimize yaradı. Hırsız Jack'in susuzluğunu giderdik.
Kameralara nasıl yakalanmadık diyorsan kamera odasının Jim'in evinde olduğunu unutmamak gerek.Tekrar senden özür dilerim Will.Evini yakan bendim.Yeni evine taşınmanı sağlayan da.Sana bunları yaşattığım için gerçekten çok üzgünüm."
Will okudukları karşısında adeta şok oldu.
Asansöre girdi ve zemindeki kapıyı tornavidalar aracılığıyla söktü. Gerçekten dediği gibi bir bölme vardı.Aşağı inen merdiveni kullandı.
Yerde yemek artıkları ve oksijen tüpleri vardı.
Kanalizasyon borularına bağlanan geçitten geçti ve ilerlemeye başladı.
Normal bir insanın burnunun direğini kırmaya yetecek bir kokuya sahipti bu borular.
Sonra yerde bir çanta buldu. Üzerinde "William'a ait" yazıyordu. Çantanın içinde para vardı.
Will'in yüzüne bir gülümseme geldi ve şöyle dedi:
-Bu hırsızları seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soygun
Mystery / ThrillerBir soygun düşünün. Her şey planlanmış.. Düşündüğünüzden daha iyisi yazıldı bile.