Mikor féltékenyek 3.

1.4K 106 27
                                    

Hello mindenki! Meghoztam eme "kiskönyv" harmadik és egyben utolsó részét.
Jó olvasást hozzá!

Thor:
Mivel Thor egy másik kultúrában nevelkedett, ahol a nőkkel tisztelettel bánnak és sosem kezdenek ki olyan asszonnyal, akinek "párja" van, nem torelálja jól, ha valaki így közeledik feléd. Azonban a jóhiszeműsége miatt nem szokott féltékenykedni, ha egy férfi barátságosan beszélget veled. Viszont ha az idegen átlép egy bizonyos határt, szembetalálja magát egy kétméteres asgardi herceg hatagjával. Ami, valljuk be nem kellemes.

Loki:
Eheheheee... hát az biztos, hogy ő nem tűri a férfiakat körülötted. De konkrétan senkit. Mivel úgy gondolja, hogy nem elég jó neked és erre te is rájössz, ezért elhagyod őt valaki másért, nem igazán enged más hímnemű egyedek társaságába. Ha mégis elkezdesz BESZÉLGETNI valakivel elég durva helyzetek tudnak kialakulni. Ilyenkor általában, hogy megnyugtasd, hazarángatod és elmondod neki, hogy mennyire szereted és egész este összebújva néztek filmeket. Ez beválik, de csak a következő alkalomig. Aztán mindent kezdhetsz előről. Minden. Eggyes. Alkalommal.

Bucky:
Csakúgy, mint Thor, ő is egy másik kultúrában/időben nőtt fel. Viszont ő nagyon is tud féltékenykedni. Ilyenkor általában csatlakozik a beszélgetéshez, majd egy hirtelen témaváltással kizárja a harmadik felet a beszélgetésből. Ha ez nem válik be, szépen elterel a szoba másik felébe, miközben elvonja a figyelmed a másik férfiról. Amit te nem látsz, az a hyilkos pillantások sortüze, amit a hapsi felé küldözget.

Így a végére még egy kis hírközlés tőlem és nem is tartalak fel benneteket tovább😉
Szeretném mindenkinek megköszönni a csillagokat/kommenteket az  új könyvemmel kapcsolatos kérdés miatt. Nagyon boldog voltam, hogy ennyien érdeklődtök az írásaim iránt. Komolyan imádlak titeket❤️❤️❤️❤️ De lényeg a lényeg: az új történet megtalálható az oldalamon Solider's heart címmel. Remélem nem fogok vele csalódást okozni. Jó olvasást hozzá!
Mégegyszer szeretlek titeket❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

~Lia❤️

ImagineWhere stories live. Discover now