Pietro - Hátas 2.0

1.2K 87 11
                                    

Bár ezt a történeter már egyszer közzé tettem, mikor újraolvastam elég gagyinak találtam és mivel nem szeretek satnya munkát kiadni a kezemből gondoltam, újraírom és ez lett az eredménye.

Kérte: Payne_Skin Remélem tetszeni fog!

Mindenkinek jó olvasást 🤗

Kis jelentémagyarázat:
(K/F/C) = kedvenc filmed címe
(R/F/C) = random fílm címe

Képzeld el...

-Szerintem mára elég lesz ennyi. - mondja Steve. Mindketten felegyenesedtek a küzdőállásból.
-Van Isten. - azzal kifulladva csuklasz össze a szőnyegen és úgy lihegsz mint, egy szomjazó kutya. Persze a Kapitány, éppen csak megizzadt. Bár valljuk be egy 97 éves szuperkatonának kicsit több kell, hogy megfáradjon. Hirtelen egy kis fuvallatot érzékelsz és Pietro áll fölötted kaján mosollyal. Inkább visszacsukod a szemed, hátha eltűnik, ugyanis a tegnapi akciója után nem akarod látni.

A szokásos péntek esti filmmaraton után Tonyval - megint veszekedtetek egy sort a filmek miatt, mert te a (K/F/C)-t akartad nézni, ő pedig a(z) (R/F/C)-t - visszafelé tartottál a szobádba, ez a hidrogénszőke seggfej pedig pont a folyosótokon (egy emeleten van a szobátok) akciózott a legújabb szerzeményével. Nyalták-falták egymást. A döbbenettől teljesen lefagytál és csak nézted, ahogy a csaj letérdel Pietro elé és teljesen belefeletkezett a dolgába de Higanyszál persze észrevett. Zavarodat látva felnevetett és a szemöldökét vonogatta, amolyan erre-nem-számítottál stílusban. Ez észheztérített és a legfagyosabb pillantásodat elővéve sétáltál el mellettük.

Az már más lapra tartozik, hogy este ezzel a képpel álmodtál csak te voltál a lány helyén. Kár hogy az érzelmekhez nem jár egy 'Kikapcs' gomb.
Nagy sóhajjal nyitottad ki a szemed, de Pietro még mindig föléd hajolt. Sajnos most az arca még közelebb volt, mint előtte. Sőt egyre közeledett, ám mikor észrevette, hogy kinyitottad a szemed megállt és megszólalt:
-Csak nem rólam álmodozol? - kérdezte mosolyogva. Megvetően felhorkantál és oldalra gördültél, hogy fel tudj állni, miközben válaszoltál:
-Majd ha Steve átáll a Hydrához!
-Ugyan Édesem. Valld be. Esténként rám gondolsz miközben magadhoz... - hirtelen léptél közelebb hozzá, ezzel beléfagyasztva a szót.
-Maximoff, ha jót akarsz magadnak ezt a mondatot nem fejezed be! - mintha nem is hallotta volna amit mondasz, a szádat bámúlta és megnedvesítette a sajátját. - Egyébként is, nincs annyi pénz a Földön amennyiért lefeküdnék veled! Még képzeledben sem!
-Milyen kár - mondta, majd olyan közel hajolt hozzád, hogy szőke hajszálai az arcodat súrolták. — Pedig az egész életedet megváltoztatnám!
-Az tuti. Elég lenne veled egy éjszaka, és életem végéig járhatnék a nemibetegondozóba! - vágtál vissza.
-Aú, ez fájt! — szabad kezével a mellkasára csapott. Mielőtt még valami frappánsat válaszolhattál volna az ajtó kinyílt és a S.H.I.L.D. Igazgatója lépett be rajta, az elmaradhatatlan fekete bőrkabátban.
-Ms. (Y/N) készüljön. Bevetésre kell mennie. - mondta a tőle megszokott fegyelmezett hangon.
-Mi a feladat Uram? - kérdezted teljesen megfeletkezve a Maximoff fiúról, aki ezt nem igazán tolerálta és amíg Fury-val beszéltél a kiszabadult tincseidet piszkálta.
-Információszerzés. Peking. Egy ottani maffiafejes partyja. Szépen öltözzön fel.
-Mikor indulok?  - rácsaptál Pietro kezére, hogy leállítsd, de persze nem adja ilyen könnyen magát, ezért átölelte a derekad és a nyakadhoz hajtotta a fejét és elkezdett pillangópuszikkal végighaladni a füled tövétől egészen a vállad vonaláig.
Ez eléggé megnehezítette, hogy a főnököd szavaira  figyelj, ezért az oldalába könyököltél. Hatástalanul. Fury csak felvonta a szemöldökét a jelenet láttán, de nem kommentálta.
-Egy óra múlva. McCall ügynök fogja elkísérni. - erre a mondatra Pietro karjai megfeszültek körülötted és mintha morgást hallottál volna - de lehet hogy csak képzelted.
- Értettem Uram. - válaszoltad talán egy kicsit nagyobb lelkesedéssel, mint kellett volna. Scott-tal már volt pár közös bevetésetek és elég jól kijöttetek egymással.
Nick egy bólintás után elhagyta a termet, a Kapitánnyal együtt. Mikor az ajtóhoz értek, mintha Steve valamilyen zöld lapot adott volna át Fury-nak. Talán pénzt. A figyelmed megint elvonta egy bizonyos Villám McQueen, aki még mindig a derekadat szorította, egyre erősebben.
- Sonic engedj el. Mennem kell készülődni. - de a szőkeség, mintha nem is hallotta volna, szorított tovább. - Pietro, engedj el! - még mindig semmi. Más eszközökhöz kell folyamodnod. Szerencse, hogy Natasha tanított pár trükköt. Lassan átfordultál, hogy szemben legyél vele és átkaroltad a nyakát, ezzel kirángatva őt a passzív állapotból. Elkezdted cirógatni a tarkóját és a szemébe néztél. Ez úgy tűnt ellazította. Még a szemét is becsukta és érezted, hogy az ölelő karok egyre inkább engednek a szorításból. - Pietro, tényleg indulnom kell.
- Hova sietsz ennyire? Csak nem a kis McClalla-hoz? - a hangsúly miatt felvontad a szemöldököd.
-  A srác neve McCall, nem pedig McClalla. - erre csak a szemét forgatta.
- Majd szólok, ha érdekel.
- Vigyázz Maximoff! Még a végén azt hiszem, hogy féltékeny vagy!
- És mi van ha igen? - kérdezte, mire köpni-nyelni nem tudtál a meglepetéstől.
- Tessék? - nem válaszolt. Tekintetét a tiédbe fúrta és úgy érezted megállt az idő. Pár másodperc után elkezdett feléd közeledni, miközben a szádra vándorolt a tekintete. Mikor már csak fél centi távolság volt köztetek, hirtelen felvillant előtted az este látott kép. Biztos, higy nem leszek egy a sok közül! - gondoltad és lebuktál. A derekánál fogva átfordítottad a válladon - ezt a mozdulatot Steve tanította neked a mai edzésen, ha látná milyen szépen kivitelezted, nagyon büszke lenne rád - ennek következtében a szélvész srác hangosan nyekkent a padlón és a döbbentől csészealjnyira tágúlt tekintettel nézett rád.
-Nem láttad, hogy ez jön? - kérdezted egy félmosollyal és meg se várva a válaszát elhagytad a termet. A folyosón visszhangozva kísért hangos nevetése.

~Lia ❤️

ImagineWhere stories live. Discover now