Amikor fázol

1.4K 91 22
                                    

Hola chicos y chicas! 👋🏻
Észrevettem hogy egy "ideje" nem volt normális rész...
Ezért ma összeszedtem magam, leültem és megírtam 4!!!!! teljes részt👏🏻👏🏻👏🏻
Ez új rekord tőlem 😁 na de nem is szaporítom a szót
Jó olvasást hozzá❤️

Tony

Sok időt töltesz a laborban (ahol nincs valami meleg) Tony-val és nézed, ahogy a páncélt vagy egyébb dolgait bütyköli. Eléggé fázós vagy, ami miatt Tony aggódik, ezért feltalált neked egy kis robotot, ami melletted repked és sugározza magából a hőt.

Steve

Mivel Kapitányunk egy szuperkatona a testhőmérséglete is állandó, ergó: nem szokott fázni - a hideget azért érzi. Ez főleg akkor hasznos, ha a kezed hideg, ugyanis csak benyúlsz a pólója alá és a derekára helyezed a kezeid. Ilyenkor felszisszen, de a továbbiakban csendben tűri, amíg felmelegszel, majd egy hálás puszi után visszatérsz az eredeti elfoglaltságodhoz.

Bucky

Akárcsak Steve, ő se szokott fázni. Ráadásul ő a Tél Katonája, mit neki egy kis hideg imitt-amott. Vele ellentétben te néha úgy érzed, hogy majd lefagy a lábad, pedig 3 vastagzokni is van rajtad. Ilyenkor kiharcolod, hogy az ölébe tehesd a lábad, majd addig melengeti, amíg csak szeretnéd. (Ezt sokszor ki is használod😜)

Bruce

Vele általában összebújtok és egymást melegítitek. Közben megnéztek egy filmet, beszélgettek vagy csak csöndben élvezitek egymás társaságát.

Thor

Thor egy élő, lélegző, sétáló melegvizespárna. Ezt kihasználva vagy a hátára ugrasz vagy előről öleled át. Mind két opciót aranyosnak találja és nevetve hagyja.

Nincs mit tenni. Ő egy cuki labradorkölyök, aki imádja az ilyen megnyílvánulásaidat.

Loki

Hát ő egy jégóriás, ezért az ő teste mindig hideg. Viszont, ha te fázol azt nagyon is komolyan veszi. Ilyenkor felvetet veled legalább 5 pulcsit és rádterít 10 takarót. Csak a biztonság kedvéért.
Bár ez néha idegesít, mégis melegséggel tölt el, hogy ennyire odafigyel rád, miközben másokkal elég szarkasztikus és lekezelő.

Pietro

A Maximoff fiúnak egy elég érdekes módszere van, hogy felmelegítsen. (Lehet rosszra gondolni 😂😜)
Ilyenkor heves vitát kezdeményez, amibe úgy belelovallod magad, hogy egyből megfeletkezel a hidegérzetedről. Ezek vége mindig egy feszült légkör. A feszültséget pedig le kell vezetni. Szóóóval... irány az ágy!

ImagineDonde viven las historias. Descúbrelo ahora