27. Šok

1.8K 126 28
                                    

Derek Stilese položí na postel a lehne si na něj. Jsou synchronizovaní jako jedno tělo a jedna duše. Jejich válka rtů a teď už i jazyků pokračuje ve vyrovnaném souboji. Stilese naplňuje pocit naprostého chtíče. Právě teď už ví, že polibky od Dereka jsou pro něj ten pravý života budič. A on už nestojí o jiný. Z hlavy se mu ztrácí naprosto všechno a všichni. Teď existuje jen on a Derek. Jejich vzájemná synchronizace působená láskou a chtíčem. Oba to cítí stejně. A Stilesovi se pomalu ale jistě hojí veškeré rány z té noci. Psychické rány, o kterých si myslel, že už nikdy zahojit nepůjdou.

Derek se z jeho úst přesouvá na krk. Přesně jako v to ráno. Stiles zažívá naprostou explozi. Zadržuje vzduch ve svých plicích jak jen to jde. Nechce tenhle okamžik narušovat svým dechem. Ovšem to se mu nedaří a on ze sebe vydává stén. Jeden za druhým. Derek si ho značkuje. Cítí tlak na svém krku. Nepopsatelně úžasný tlak.

Derek svýma rukama zkoumá Stilesovo tělo. Přejíždí po něm tak slabě a to Stilese přivádí k naprostému šílenství. Teď už nesmí přestat. Ani jeden z nich. Rozehráli to tak, že už nemůžou vzdát své snahy a kapitulovat. Ať zaklepe na dveře kdokoliv, nesmí je to zajímat. Musí pokračovat. Nakonec se Derek s polibky přesouvá ke Stilesovým bradavkám a věnuje se jim. A Stiles má pocit, že mu za chvíli exploduje celé tělo tím, jak po Derekovi touží. Je to jako když si vezme drogu. Nevnímá nic. Žádnou bolest. Žádné vzpomínky. Nic. Jen sám sebe a ty, co mu jsou nablízku. Jenže tohle je jiné než droga. Lepší. Vášnivější.

Zatímco se Derek věnuje svými ústy bradavkám, rukou zajíždí pod Stilesovy tepláky a boxerky. A v tu chvíli má Stiles pocit, že zažívá jeden ze svých snů. Jen si přeje, aby ho nikdo už nikdy neprobudil. Když se Derek dotkne jeho mužství, prohne se tak, že Dereka skoro převrhne. Ovšem ten se udrží a své rty přesune na ty Stilesovy, ze kterých vychází hlasité vzdychy. Derek se rukou stále věnuje mužství potetovaného, zatímco ho líbá. Ovšem Stiles to všechno nestíhá a tak do polibků několikrát hlasitě zavzdychá. Derek ja na něj jemný. A vše dělá s láskou a pomalu. A to Stilese přupravuje o rozum. Nedokáže racionálně uvážovat. Nedokáže v tuhle chvíli nic, jen vnímat Derekovy polibky a jeho ruku na jeho mužství. Z očí mu slastí vypadne několik slz. A v tom se Derek zastaví.

"Jsi v pořádku?" zeptá se Derek jemně. Bojí se, že by potetovanému nějak ublížil.

"Uh - jo, prosím - prosím pokračuj!" řekne Stiles aniž by otevřel oči a cokoliv udělal. Tělo má ochromené z toho všeho. Potřebuje to. A čím víc to potřebuje, tím víc mu toho Derek odpírá. Tímhle způsobem Stiles skončí v blázinci.

A pak se Derek začne přesouvat přes Stilesovo tělo až k jeho pupíku a následně stáhne Stilesovi tepláky i s boxerkami. Stilesovo mužství už stojí jako voják v pozoru.

"Připraven?" zeptá se Derek s laškovným úsměvem.

"Jako ještě nikdy," vydechne Stiles zadržovaný vzduch. Jeho celým tělem pobíhá chtíč a snad i extáze z toho všeho. Tenhle pocit už nikdy nezapomene. Nesmí.

***

Oddávali se své vášni ještě dlouhou dobu. Pro Stilese to je jeden z těch nejhezčích momentů v jeho bídném životě. Takový malý kousek štěstí, který si dokázal ukrást. A nestrávil ho s nikým jiným, než se svým zachráncem. Někdo miluje superhrdiny ze seriálů a filmů. On miluje skutečného hrdinu, který ho zachránil se vším všudy. Během jejich touhy si ani jednou nevzpomněl na tu osudnou noc, kdy byl zneužit. A za všechno vděčí Derekovi, který mu to nedovolil. Stiles se mu oddával celou tu dobu. Nic jiného mu nepřišlo správné. Oba dostali přesně to, co chtěli.

Real Face (Sterek FF) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat