Vi stod nu kun millimeter væk fra hinanden. Jeg kunne mærke hans åndedrag på mine læber
Jaae... hans læber ramte mine, så bløde som de plejer at være!!-
Vi sidder i flyet på vej til Thailand. Nora ligger og sover i mine Arme og det samme med Martinus... eller? Hans hovet ligger bare på min skuller så jeg tror han sover? Ahah? Marcus har ikke snakket sammen med Julie siden hun løb... fordi han ikke kunne finde hende?... men som sagt er vi jo på vej til Thailand:) og typisk mig falder jeg også i søvn...
Jeg bliver vækket af Martinus der giver mig et kys på kinden "vi er fremme:)" "allerede?..." sagde jeg søvnigt:) Vi fik vores håndbagage ned og gik ud af flyet... hold da op! Der er sygt varmt her!! "Hvem har nora?" "Min mor" "okay:)" jeg skulle jo bare self være sikker;)< jeg springer altså lige alt fly tingene over >
Martinus finder nøglen frem til vores hotel værelse og låser op. Inde på værelset er der også en seng til nora så hun ikke behøves at sove imellem mig og Martinus. "Martinus jeg er megaaa træt..." sagde jeg nærmest halv sovende. "Her tag min hånd" sagde tinus, og det gjorde jeg så. Han førte mig hen til sengekanten, "bliv siddende her" han gik så hen til trammesengen og lagde nora derned, derefter kom han tilbage til mig... han tig min bluse stille af og smed den på gulvet. Bagefter mine sko og bukser, han gik så hen til min kuffert og fandt mit sæt nattøj og gav mig det på uden at vække mig "læg dig her" han lagde mig stille ned i sengen, mine øjne var stadig lidt åbne så jeg kunne se hvad han lavede. Først tjekkede han om nora sov, det gjorde hun... bagefter smed han selv sit tøj og gik bag mig, jeg kunne mærke hans hænder komme frem på min mave og han lagde sig helt ind til mig så vi lå i ske "godnat Fanny" hviskede han i mit øre og kyssede mig lige under øret, det var en rar følelse men jeg faldt hurtigt i søvn fordi jeg var så ret...
jeg vågner så igen ved at Martinus går rundt i hotel rummet "skat hvad laver du?" Sagde jeg med en hæs morgen stemme. "Jeg er bare ved at gøre lidt klar til senere når vi skal på stranden:)" sagde han, årh det sødt at han gør det her! "Okey, hvor er nora?" Jeg kunne ikke se hende i sin seng "hende tog Marcus" "har Marcus været herinde imens jeg sov?!!" "Nej nej, jeg var ude og gå en lille tur med hende og så kom han og tog hende så jeg kunne pakke:)" sagde han "nåh okay.. syndes du ikke også at Marcus ikke rigtig har været sig selv de sidste par dage?" "Jooo... jeg har lagt lidt mærke til det..."Hvad er der galt med Marcus? Kan marcus tage et ansvar for nora?
UNDSKYYYYYLD! Sorry for et kort
afsnit, sorry for at jeg ikke har skrevet i så lang tid!! Iiih Ahah!
YOU ARE READING
Var det kærlighed? - (AFSLUTTET)
FanfictionSæson 1: ham... Jeg løb ned af gangen. Jeg stødte ind i en, jeg kiggede op. Nej nej nej! Det var martinus! Han måtte ikke se mig sådan her Sæson 2: bare bedste venner? "Ja vi kyssede... jeg er ikke stolt..." Tager det en drejning i fanny's liv...