Martinus.

597 15 7
                                    

"Martinus..."
Han går rundt i frustration... *bang* (han slog sind hånd ind i væggen lol)
"MARTINUS!"

Jeg rejser mig fra sengen og går hen til ham

"MARTINUS FALD NED!"

Han går næsten helt amok... så jeg tager fat rundt om ham og krammer ham.. han snøfter? Græder han?! Hvad sked der for ham? Dem begge!!

"Martinus rolig! Fald ned, jeg vil jo ikke have noget med ham!.... kun dig?...."

"Han skal... han skal bare altid *snøft lol* ødelægge det..."

Jeg aner ikke hvad han mener? Seriøst man ligefrem at ødelægge det hele? Jeg ved jo godt at jeg er sammen med Martinus og ikke kan have noget med Marcus men lige frem ødelægge alt. Hold nu op. Som om Marcus ødelægger alle hans planer?. Men jeg ved at jeg skal støtte Martinus fordi han er min kæreste og sårn' men Marcus er altså også min bedste ven...

"Hvad?.. ødelægger han alt?? Hvad snakker du om? Den ene gang hvor han siger noget men du ved godt at jeg ikke vil have ham! Jeg elsker dig Martinus men overdriver du ikk lidt?"

Han kigger mig bare i øjnene..

"Undskyld, du har ret."
Vi rejser os og krammer. Vi går så ud af gangen og ned mod det andet værelse som resten ag familien gunnarsen bor på for at se hvad de laver..
Vi banker på og går ind. Det første jeg ser er Marcus og nora der sidder på gulvet. Jeg smiler lidt når jeg ser dem... (billede i toppen) det er sødt. Jeg kigger så på Martinus som ikke ser så tilfreds ud..

_______

Vi er gået tilbage på værelset sammen med nora fordi det er ved at være sengetid for hende.

Martinus P.O.V

Jeg går med nora på min skulder ind af døren til vores værelse. Hun sover næsten så vi er helt stille... jeg ligger hende ned i den lille
baby seng (Idk hvad det hedder Ahhaha)
Og sætter mig på sengekanten så jeg kan kigge på hende imens hun falder i søvn (lol pedo ej.. aha)
Fanny kommer og sætter sig ved siden af mig og lægger sit hoved på min skulder. Jeg lægger mig hånd på hendes inderlår og smiler. Det er virkelig fantastisk at blive far, selvom vi kun er 15 men vi bliver 16 i næste måned!! Shit det havde jeg næsten glemt! Så kan jeg endelig gifte mig med hende.. vent hvad?

_____________________________________

Hey, ked af at der ikke kom 2 i går men mit internet gik ned:/.... håber i stadig kan lide historien:) bye

Var det kærlighed? - (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now