Fuck det er dejligt at være tilbage i Danmark!! Men også meget mærkeligt! Idag skal jeg være sammen med kat som jeg ikke har set i hundrede år, jeg har en overraskelse til hende, vi havde jo sådan mistet kontakten lidt da jeg var i Norge så hun ved faktisk overhovedet ikke noget om det der er sket med M&M!.... nu når vi taler om Marcus & martinus så har jeg besluttet mig for at jeg ALDRIG vil komme sammen med dem! Der er for meget drama så.... og så ved jeg ikke hvem det skal være, jeg kan lide dem begge, men jeg savner dem sku også PISSE meget!! At ligge under dynen med dem og hy... NEJ IKKE MERE! IKKE MERE MARCUS OG MARTINUS KÆRESTERI! Det er slut... senere idag skal jeg hen til kat<3 jeg savner hende ekstremt meget!
{}
Omg nu er det nu!... jeg står foran hendes dør! Jeg banker blidt på.... hun åbner døren
"FANNY!!!" Råber hun
Vi giver hindanen et MEGA GIGA kram<3
"Omg jeg har savnet dig!"
"Åh Fanny fortæl alt!"
Vi gik ind på hendes værelse...
"Jeg har noget til dig"
"Hvad?"
Jeg trak et stykke papir op ad tasken, det var VIP billetter til Marcus & martinus koncerten imorgen
"(Kat skriger) OMG OMG FANNY HVORDAN HAR DU FÅET DEM!!! ARRRRGGG!!"
"Der er noget jeg skal fortælle dig!"
"Hmm?"
"Jeg går i klasse med M&M i Norge"
"ARRRRG HVADDD!????"
"Og...."
"Jaaaer Fanny??"
"Jeg har været kærester med dem begge.."
"ARRRG OMG HVOR SYGT!! Hvem er du så kærester med? Er det Marcus! Jeg frkn elsker han hår! Han burde måske klippe det men altså hvad med martinus? Hans skønne skønhe.."
"KAT!"
"Hvad?!"
"Jeg er ikke kæreste med nogle af dem længere!"
"Hvad?.. hvorfor"
"Der var for meget drama og sorg!"
Jeg forklarede alt det jeg havde været igennem med M&M som da vi stak hjemme fra og at martinus blev indlagt og jeg så kom sammen med Marcus....
"Men hvorfor er du så ikke kærester med en af dem nu?"
"Jeg ved at vis jeg kommer sammen med den ene så bliver den anden sorget! Og det kan jeg ikke holde ud!!"
"Hmm okay.."
"Jaaaer..."
Der blev en lidt akavet stemning....
"Du kan da prøve, det skader da ikke?"
"Hvad mener du?"
"prøv at mærke rigtig godt efter hvem du bedst kan lide!"
Jeg prøvede.... åh hvem skulle det være? Martinus er så sød! Han gør alt for at være sammen med mig!! Og hans søde skønheds plet lige over overlæben!
Marcus... hans dejlige lange hår man kan age i når han sover... jeg tror bare at han har meget lyst til at ha,
"NEJ!"
"Hvad?" Spurgte kat??
"Ikk' noget..."
Det er jeg bare ikke klar til!...
"Jeg ved hvem det er!"
"Hvem?!!!"
"Det skal være....**Jaaa jeg skrev videre!!! Hvem vil Fanny vælge og vil kat's plan virke?? Vil drengene overhovedet være sammen med Fanny igen i et forhold?? Læs også min nye historie "danser for m&m"
❤😘❤~Lærke <3
ESTÁS LEYENDO
Var det kærlighed? - (AFSLUTTET)
FanficSæson 1: ham... Jeg løb ned af gangen. Jeg stødte ind i en, jeg kiggede op. Nej nej nej! Det var martinus! Han måtte ikke se mig sådan her Sæson 2: bare bedste venner? "Ja vi kyssede... jeg er ikke stolt..." Tager det en drejning i fanny's liv...