En bedre mor

406 16 1
                                    

Sidste afsnit:
"Jeg....jeg tror jeg har..

-------------------

Jeg fatter det bare ikk'! Altså efter så lang tid hvor jeg bare har troet vi var bedste venner? Men næh nej? Marcus er for egoistisk til at tænke på andre og deres følelser!!! Fuck ham.
Jeg har ikke fortalt Martinus det endu hvad han sagde... jeg ved heller ikke om jeg gør det.

Jeg sidder inde på vores hotel værelse og kigger på maccen (Macbook)... Martinus er på toilet og nora er sammen med Gerd Anne og Emma. Jeg er glad for at de er blevet så glade for hende:)...
"Hey hva så? Du ser lidt... Trist ud?" Siger Martinus der kommer ud fra toilettet..
"Nejnej, jeg er okay"

Martinus P.o.v
Jeg kan se at hun ikke er okay, så godt kender jeg hende! Jeg lægger mig ved siden af hende og giver hende et hurtigt kys på kinden. Jeg kigger på hvad hun ser på maccen (MacBook)
"Howtobeagoodmother.com? Haha"
"Hvad?..." siger hun
"Det behøves du da ikke at kigge på! Du er da en god mor!"
"Jamen... jeg kan sagtens blive en bedre mor.." siger hun lidt trist men griner stadig lidt
"Jeg tror ikke man kunne ønske sig en bedre mor end dig, eller kæreste..." siger jeg "romantisk og kysser hende langsomt

Fanny P.O.V

Jeg lukker macbooken ned og lægger den til siden, imens Martinus kravler op på mig.
"Jeg *muah* elsker *muah* dig" siger han imens han kysser mig imellem ordene
"Jeg *muah* elsker *muah* også *muah* dig"
Han lægger sit hoved ned og jeg ager ham i håret... jeg tænker over om det burde være nu jeg fortalte ham om hvad Marcus sagde... jeg pustede ud som en frustration...
"Hey er du sikker på at der ikke er noget.. du kan fortælle mig alt, det ved du" sagde tinus og satte et hår bag mit øre
"Jae jeg ved det... det bare.. Marcus sagde noget til mig her tidligere..."
han så spørgerne ud
"Hvad sagde han?"
"Han øhm... han har stadig følelser for mig... undskyld Martinus jeg vidste ikke han havde det! Jeg vil ikke have noget med ham at gøre! Jeg lover at altid blive sammen med di.."
"Shh... det ok..."
han rejste sig fra sengen og gik lidt rundt imens han kløede sig bag nakken

_______________________________________

Hej:) der kommer snart et afsnit mere;)

Var det kærlighed? - (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now