#2

112 11 1
                                    

     Jack buzun üzerindeki son atlayışını da yaptıktan sonra yere inerek izleyicileri selamladı.

     "Teşekkürler arkadaşlar!" Diye bağırdı onu izleyen kampüse bakarak. Buz pateni becerilerinin dünyanın en iyi üniversitlerinden birine girmesinde büyük etkisi olmuştu.

     Paten salonundan çıkıp yurda doğru yürürken aklında bunlar vardı. Stockholm'deki o gün o buz pateni salonuna gitmeseydi hayatını değiştiren bu spora hiç başlamayacaktı belki de...

     Pj'i uyandırmamak için yurt odasına elinden gelebildiğince sessizce girmişti.

     Çantasını ve patenlerini yatağın üzerine atarken yan yatakta uyuyan Pj'e "iyi akşamlar dostum." Dedi gülümseyerek.

     "Ah... Üzgünüm."

     Jack bu sesin kime ait olduğunu anlamamıştı ama kesinlikle oda arkadaşı Pj'e ait değildi. Hatta bir avrupalı aksanına sahip olduğu söylenebilirdi.

     "Pj Jersey'e taşındı." Dedi karanlıktan yüzü görünmeyen çocuk. "Şey... ben senin yeni oda arkadaşınım."

     Jack Pj ile çok yakındı bu yüzden ona veda etmeden gitmiş olmasına oldukça üzülmüştü ama yeni çocuğun bunu üzerine alınmasını istemiyordu bu yüzden belli etmedi.

      "Adın ne?" Diye sordu çocuk. "Şey ben Jack." Dedi Jack ışığı açarken.

     "Bende Felix."

     Jack bu hoş tesadüfe karşı gülümsedi. Yaklaşık 7 yıl önce Stockholm'de Felix adlı bir çocuk sayesinde buz patenine başlamıştı.

     Felix sanki Jack'i tanımaya çalışıyormuş gibi suratını inceledi. "Jack... sanki... biliyor musun bana çok tanıdık geliyorsun."

     Jack, Felix'e gülümsedi. "Bende seni bir yerden tanıyor gibiyim." O an sormak aklına geldi. "İsveçli misin?"

     "Evet"

     Tabiki herşey bir tesadüften ibaret olabilirdi ama Jack bunun bir tesadüf olduğuna inanmak istemiyordu.

     "Sana komik gelecek ama buz pateni biliyor musun?" Diye sordu Jack.

     "Eskiden kayardım. Ama yıllar önce bıraktım. Sen?"

     "Ah düzgün yapabildiğim tek şey olabilir. Yıllar önce isveçli bir çocuk sayesinde buz patenine başladım ve biliyor musun onun adı da Felix'di."

     "Ah tabi... Sen o sun. JACK!" dedi Felix gülümseyerek. Jack de şok olmuş gibiydi. Okulunu arkadaşlarını sahip olduğu herşeyini kendisine kaymayı öğreten Felix'e borçluydu.

    

Jack!!! On IceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin