#4

79 11 1
                                    

     Jack kalemini masaya bırakırken saatin sabahın 4'ü olduğunu fark etti. İlk dersi olan Analitik Kimya sadece üç saat sonra başlayacaktı.

     Belki de Buz Pateni ve Kimya Mühendisliği aynı anda yürümezdi. İlk senesi kolay olduğu için herşey iyiydi. Ama 3. Dönemde dersler oldukça ağırlaşmıştı.

     Yatağa gitmeden önce yandaki kıyafetleriyle uyuyakalmış Felix'e baktı.

     "İyi geceler Felix." Diye mırıldandı.

     Sabah saat yediye alarmını kurduktan sonra uykuya daldı.

     Alarmın sinir bozucu sesine uyandığında Felix'in orada olmadığını fark etti. Kendi dersine gitmiş olmalıydı.

     İlk önce duş alıp giyindikten sonra kampüsün yolunu tuttu. İki saatlik analitik kimyanın ardından beyni ütülenmiş gibi hissediyordu. Saat neredeyse dokuzdu.

     Canı oldukça sıkılmıştı. Buz patenini bırakma düşüncesi onu oldukça korkutmuştu. O olmadan nasıl yaşardı emin değildi.

     Boş boş kampüsü turlarken Felix'e mesaj atmaya karar verdi.

Jack: Hey Felix! Dersin bitti mi?

Felix: Evet.

Jack: Starbucks'ta buluşalım mı?

Felix: On dakikaya oradayım :)

Jack: :)

Felix: :)

Jack: Tamam bu kadar smiley face yeter :)

Felix: :)

Jack gülümseyerek telefonunu cebine koydu ve Starbucks'a doğru yürümeye koyuldu.

***

"Ah hey Jack! Çok bekletmemişimdir umarım."

"Hayır çok beklemedim."

"Hadi gel kahvelerimizi alalım." Dedi Felix Jack'i kolundan tutarak içeri çekerken.

Kahvelerini aldıktan sonra kampüsün etrafında dolaşmaya devam ettiler. Sararmış ağaç yaprakları dışarısına bir güzellik katıyordu.

Bu sefer sessizliği bozan Jack oldu. "Derslerin nasıl Felix?"

"Herşey şimdilik iyi gidiyor. Senin?"

"Bilmiyorum... Sanki derslerle pateni aynı anda yetiştiremiyormuş gibi hissediyorum. Belki de artık bırakmalıyım."

"Ah Jack... bunu duyduğuma çok üzüldüm ama bana kalırsa bırakmamalısın. Sen doğuştan yeteneklisin."

"Teşekkür ederim." Dedi Jack, Felix'e sarılırken. "Bunu duymaya ihtiyacım vardı."

"Önemli değil." O an Felix, Jack'i mutlu görmeyi herşeyden daha çok sevdiğini fark etmişti.

Jack!!! On IceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin