....

11.6K 362 15
                                    

Sabah uyandıgımda Umut yanımda yoktu.Aglamaya başladım.Kendimi tutamıyordum öylece aglıyordum cünkü Umut ne zaman uyandıgımda yanımda olmasa kötü seyler oluyordu.iyice yataga sindim ve aglamaya devam ettim duramıyordum.Birden kapı açılma sesi geldi.

"Hayalll günaydın hayatımm"

Çok mutlu bir sekilde söylemisti ama sonradan sesimi duymuş olacak ki hemen yanıma oturdu ve yorganı kafamdan çekti.

"Hayal bitanem iyi misin?neden aglıyorsun?rüya mı gördün?"

"hayırr..sadece.."

bana sımsıkı sarıldı.iste simdi içim rahatlamıśtı.

"hadi noldu anlat"

"uyandıgım zaman yanımda yoktun."

"ne düsündün bilmiyorum ama asagıda annemlerle oturuyodum daha dün geldikleri için biraz beraber oturalım diye düsünmüsler."

"Umuut"

"efendim"

"ne zaman ben uyanınca yanımda olmasan kötü bisey oluyo ben..ben çok korktum"

Bana daha çok sarılmıstı.

"şşş tamam korkma bak ben burdayım,hem aglamayıda bırak."

"simdi hemen kalkıyosun tembel unuttun mu Beyza ve sabah kahvaltısı bide eger gecikirsek basımıza gelecekler."

"tamamen unutmusum!"

Bir hışımla yataktan kalktım hemen banyoya girdim ve islerimi halledip çıktım.Üstümü giymek için dolabın karsısına geçtim.Altıma kot şort üstüme beyaz spor atletimi ve onun üstünede tül gibi bisey giydikten sonra uzun düz saçlarımı açık bırakıp hemen aşagı indim.Erkegim çoktan hazırlanmıs beni bekliyordu.

"sonunda.Bir saattir seni bekliyorum"

"hiçte bikerem yarım saat oldu."

"hadi gidelim"

"tamam"

2 Dakika içinde arabaya binmiştik.sonra hemen Beyzanın evin önünde durduk gelirken simit almıstık Beyza çok sevdigi için ona süpriz yapacaktım önceden de simitleri hep ben alırdım o ise kahvaltı hazırlardı.Umut'un seslenmesiyle kendime geldim.

"hadi hayatım yürü dısarı buz gibi"

"tamam"

Sonra zile bastık Beyza büyük bi heyecanla hemen kapıyı açtı.Bizde içeri geçtik.Tuna içerde oturmus bizi bekliyordu.

"off prenses sonunda geldiniz su çatlakla aynı evde 5 dakika bile çekilmiyo"

Biz Umut la kendimizi tutamayıp gülmeye baslamıştık ki Beyza hemen cevabı yapıştırdı.

"senden has  çatlak mı olur hemde kafadan"

"benimle düzgün konus almayayım ayagmın altına"

"ha ha ha çok komiksin asıl sen benle düzgün konus tek hamlede kendini yerde bulursun"

Daha fazla dayanamadım simitleri Beyzaya uzatıp en masum gülüsümü yolladım.

"bak Beyzacım sana simit aldım hadi kahvaltıyaaa"

Beyza buruk bi sekilde gülümsedi eminim oda eskileri anımsadı sonra hep beraber kahvaltı yaptık.Kahvaltıdan sonra salona geçip oturduk bugün dışarı çıkmayı düsünmüyoduk film falan izleriz diye düşündük.

...

Mısırlar,cipsiler,biralar,benim için Umut'un zorla getirdigi meyve suyu hepsi hazırdı ben filmi seçmeye koyulmuştum benimle beraber Beyza ve Tuna da tartışmaya.

"Bana bak kızım biraz daha konusursan kendini yerde bulacaksın"

"ahahah sende biraz daha konusursan kendini yeri öperken bulacaksın"

Umut ortalıgı kızıştırmak ister gibi söze girdi.

"Bence bilek güresi yapın hem kimin daha güçlü oldugunu görmüş olursunuz"

"anlaştık"

İkisidr kabul etmisti bense sevgili kocamın kollarının altında film seçmeye devam ediyordum tam el ele tutusmus başlayacakken bi anda bagırdım.

"Bulduuuuum!"

Umut biraz telaşlı bi sekilde bana döndü aslında hepsi çok telaslı görünüyordu halbuki o kadar bagırdıgımın farkında bile degildim aniden agzımdan kaçmıştı.

"Hayal ne buldun iyi misin"

Henüz cevap vermeden onların bu hallerine kahkahalarla gülüyordum.Çünkü korkudan Beyza Tuna'nın elini sımsıkı tutmuştu.Nereye baktıgımı fark edince hemen elini çekti.Ama ben hala gülmekten konusamıyordum.sonra Umut un sesiyle gülmem bi anda durdu.

"Hayal kendine gel"

"özür dilerim"

"noldu niye öyle bagırdın"

"bagırdıgımın farkında bile degilim sadece izleyecegimiz filmi buldumda biraz sevindim."

"hay allahım ya millet deliye biz akıllıya nerden 3 nüzde beni buldunuz"

"demek öyle Umut bey"

çoktan göz yaşlarım akmaya baslamıştı ah bu hormonlar sonra elimi karnımın üstüne koyup devap ettim.

"pismansın demek duydun mu oglum yakında sen dogunca bu sefer dördünüz diycek"

"askım saçmalama şaka yaptım siz basıma gelen en güzel seysiniz"

"demin öyle demiyodun ama"

"bitanem bu hormonlar hiç iyi bisey degil herseyi ciddiye alıyosun sadece saka yaptım"

Bu sefer gülme sırası onlardaydı bende somurtup önüme döndüm ama sonra Umut yine beni kanatlarının altına almıştı.Ve film basladı.

...

Filmin yarısı bitmisti biz Beyzayla filmi izlerken Umut ve Tuna sadece söyleniyorlardı.

"Hayal hayatım aksiyon falan yok muydu bunee?"

"bencede prenses yok muydu korku"

"ya bi susun sizi mi dinliycem film mi izliycem"

"askım bitanem bu ne erkek adam izler mi böyle film"

"ne varmış filmde"

"filme bakar mısın Gelinler Savası"

"anladım ben prenses bidaha sizle film izlemek falan yok."

"iyi bizde Beyzayla izleriz"

ZORAKİ KOCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin