Kahvaltıyı yapmış oturuyorduk.Ediz yeni uyumustu ve biz kendimizi koltuga zor atmıştık.Ediz kapı sesiyle tekrar aglamaya başlamıştı ben ona bakarken Umut hemen kapıyı açtı.
"Hayall biri seni soruyo"
"hayatım suan gelemem iceri alll"
İçeri Umut ve yanında ki Cenk girince çok şaşırdım.Ve hemen boynuna atladım.
"kendini çok özlettin"
"asıl sen özlettin küçük cadı"
"hiç degişmemişsin"
"valla sen çok degistin evlen haber verme oglun oluyo haber verme ohh valla ne güzel"
"evlenme işini biliyosun zaten"
"peki çocuk amca oluyorm söylemiyosun"
Biz Cenkle sarılıp özlem giderirken Umut heran dalacakmış gibi duruyordu.
"Cenk bak bu kocam Umut"
hala çok sert bakıyordu sanki biraz daha susarsam çocuga kafa atacakmış gibi.
"Hayatım buda kuzenim Cenk"
Kuzenim deyince resmen yüzü güldü hemen el sıkışıp tokalaştılar.Onlar muhabbet edip Edizi severken ben hemen Beyzayı aradım.
"alo"
"vaaay Hayal hanım bizi ararmıymış"
"daha arayalı ne kadar olduda pardon görüseli"
"18 saat 44 dakika...."
"tamam tamam anladım kısa kes"
"sen niye aradın ne rahatsız ediyon be"
"beni delirtirsin kızım yaa bugün Tunayıda al bize gel"
"niyeymiş o"
"gelince görürsün"
"söylemezsen gelmem"
"sen bilirsin öptüm bay"
Bisey söylemesini beklemeden hemen kapattım telefonu benim bildigim Beyza dayanamaz yarım saate burda olurdu.Aradan tam yarım saat geçmiştiki zil çaldı Cenke saklanmasını söyleyip kapıyı açtım.
"hani gelmiyodun"
"susda niye çagırdın onu söyle"
"içeri geçince görürsün"
Beyza önden içeri girerken bizde Tunayla tokalaştık.
"Hayaaal,gerizekalı,ma,beyinsiz,öküz. Umut benimle televizyon seyretmek için çagırdıgını söyledi"
"evet çagıramaz mıyım"
"kızım salak mısın hem apar topar sabahın köründe çagırıyorsunn hemde bisey yok diyorsun"
Ben cevap vermeden Cenk saklandıgı yerden çıkıp konustu.
"offf kücük cadoloz hiç degişmemişsin hala gevezesin"
Beyza hem saskınlık hemde mutlulukla Cenke sarıldıgında bu sefer Tunanın gözünde gördüm öfkeyi kesin kıskançlıktandı.Umutta görmüş olacak ki Tuna yaklaşıp biseyler fısıldadı.
1.seçenek kuzenim oldugunu söyledi.
2.seçenek sonra kafasını koparırız dedi.
2 seçenegi eleyerek konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ KOCA
Romancesizi aşka sürükleyecek bir roman...İlk başlarda zorla olan ama sonradan ikisininde birbirine deli oldugu bir aşk okumanızı tafsiye ederim..