Sabah uyandıgımda yanımda Umut degil Beyza vardı.Bitanem bu odadan hiç çıkmak istemesemde Beyzayı uyandırıp hazırlandık ve kapının önüne geçtik.Çıkamıyorduk sadece tartışıyorduk.
"önce sen çık"
"hayırrrr"
"lütfen"
"yaaa banane sen hamilesin sana bisey yapmazlar"
"sen öle san"
"nolur nolur nolur"
"öf peki"
Deyip çıktım çünkü haklıydı.Hamile oldugum ićin bisey yapmazlardı.Korkarak salona geçtim ama kimse yoktu.Ben önde Beyza arkada mutfaga girdik ve aman tanrım Umut ve Tuna bize kahvaltı hazırlamıştı hemde ćikolatalı krep inanmıyorum.
"Günaydınnn"
diyip bizi birer sandalyeye oturttular.Bunlar bizim odunlar olamazdı degil mi Beyza aklımı okur gibi Tunanın saçlarını karıştırmaya başladı.
"askım ne yapıyorsun? bırak saçımı"
"bi dakka Tuna kafanda sislik falan var mı diye bakıyorum."
"ne?"
"dün nasıldınız bugün nasıl kafanızıda vurmamışsınız dogru söyleyin ne kadar ömrümüz kaldı"
Ben kendimi tutamayıp gülmeye başlamıştım ama onlar tip tip bana bakıyorlardı bende hemen kendime çeki düzen verip sustum.
"off Hayal gülme sadece haklı oldugunuzu düşündük bunida bi özür olarak kabul edin"
"şeyy bizz yani kocacım"
"yanisi ne"
"yanisi siz ne kadar soylu ne kadar sosyeteden ve yüksek egoluda olsanız türk erkegisiniz ve bu sizi aşar"
"biz türk erkegiysek sizde türk kadınısınız ve kıskanınca gözünüz kimseyi görmüyo"
Gülerek ve sohbet ederek kahvaltıya başladık.
......
Eve çoktan gelmiştik.Umut banyoya girmişti bende koltuga sırt üstü uzanmış uykunun ellerine kendimi bırakmıştım.Uyandıgımda Umut yanıma oturmuş karnıma biseyler çiziyordu baktıgımda kaş göz oldugunu gördüm.
"aşkımmm"
"hıh"
"napıyosun karnımda"
"oğlumuzu çiziyorum"
"benim oglum o kadar çirkin mi"
"hiçta çirkin degil bak nasıl yakışıklı"
"evet askım aynı sana benzemiş"
"ben bu kadar çirkinmiyim"
"kötü çizdigini kabul ediyorsun yani"
"öf tamam biraz kötü çizmiş olabilirim ama gerçegi burda"
Üstüme egilmişti nefesini yüzümde hissediyordum.tam öpecekti ki zil çaldı.Umut oflayarakda olsa beni kaldırıp kapıya baktı.İçeri anne ve babası girdiginde ne kadar şasırsamda tek söyleyebildigim
"Hoşgeldiniz"
Olmuştu.İkiside iki tarafıma oturup ellerini karnıma koydular.Off oğlumunda tekme atacagı tutmuştu.Babası hemen atladı.
"kesin futbolcu olacak alex yeni alex geliyooor" Dediginde ben ne kadar sinir olsamda Umut bana bakıp pişkin pişkin gülüyordu bende hemen lafı patlattım.
"evet cünyır alex"
o ne dedigimi anlamıştı çünkü yüzü tuhaf bi sekil almıştı ama anneside ayrı bi dertti.
"olmaz benim torunum doktor olacak."
Tam itiraz edecektimki kadını ikili ateşe tuttular.
"off anne çocugum doktor falan olmayacak"
"evet hanım doktor neymiş"
annesi çok üzülmüştü ve iste aglamaya başlamıştı susması için tek çare kabullenmekti.
"aaa tabiki oglum doktor olucak babannesi isterde o olmaz mı"
"olur mu"
"tabi olur siz üzülmeyin"
O sırada içeri hizmetli girdi ve yemegin hazır oldugunu söyledi.Herkes geçmişti Umut ise bana yardım ediyordu hem yürüyo hemde söyleniyodu.
"demek cünyır alez hıh"
"seyy"
"sus şu çocuk bi dogsun ben sana gösterecem cünyır Umut nasıl yapılıyo"
Hiçbisey diyemeden yerime oturdum.
.......
Aradan günler geçmişti.Bugün Tuna ve Beyza bizde kalacaklardı biraz film izledikten sonra yattık herkes yattıktan sonra kalkıp yatagı ıslattım ve yattım tabiki bi planım vardı üstümü giyip elimede bi kronometre alıp geri yattım 5 dakika sonra bagırmaya başladım.
"Umuuuut...ahh...doguruyorummm"
"hıh"
"kalk diyorum suyum geldi"
"öff Hayal git iç gel o zaman"
"Umut doguruyorum"
der demez hemen kalktı o sırada içeri paldır küldür Tuna ve Beyza girdi.İlk ömce ne oldugunu anlamaya çalısıp yanıma geldiler.Umut beni kucagına aldı.Beyza bebek çantasını Tunada anahtarları alıp hızla aşagı indik hemen arabaya bindik.2 dakikada hastaneye gelmiştik kimse inmeden seslendim.
"inmeyin"
"noldu"
"5 dakika 16 saniye"
"ne diyosun sen Hayal"
"aşkım sence gerçekten suyum gelseydi simdiye dogururmuydum"
Hala anlamamışlardı onlara herseyi anlattıktan sonra bi soru daha yönelttim
"üstümü bile giymistim o bile dikkatinizi çekmedi mi"
Umut cevap vermeden bana sordu.
"yani bu bi nevi tatbikat mıydı"
"evet"
"sen nasıl yaptın nasıl korktuk"
"ama ben"
"kapa çeneni prenses nasıl korktuk biliyo musun"
Eyvah bu sefer ileri gitmiştim anlaşılan çünkü Tuna bile kızmıştı.O sinirlendiyse olay bitmiştir pardon bem bitmişimdir.
MÜMKÜN OLDUGU KADAR GÜZEL YAZMAYA ÇALIŞIYORUM KUSURLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN VE MÜMKÜNSE HATALARIMI SÖYLEYİN DİZELTİYM BİDE İSTEDİGİNİZ Bİ SEY Bİ BÖLÜM BELKİ HAYATINIZDAN BİR KESİT FALAN VARSA MESAJ ATIN ONUDA YAZAYIM...
SİZE ÇOK SEVİYORUM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ KOCA
Romancesizi aşka sürükleyecek bir roman...İlk başlarda zorla olan ama sonradan ikisininde birbirine deli oldugu bir aşk okumanızı tafsiye ederim..