Kuzen :)

20.9K 524 12
                                    

Biranda telefonum çalmaya başladı.Umut banyodaydı.Ben ise mutfakta kahvaltı hazırlıyordum.Numara yoktu.neden beni özel numaradan arasınlar ki.telefonu hemen açıp kulagıma tuttum.
alo
selam bebegim beni özledin mi?
sen kimsin?
aa biricik aşkını tanımadın mı?
.......
seni çok ozledim en kısa zamanda görüsecegizz.

Deyip telefonu suratıma kapattı.Cok korkuyordum.Bir sesle irkildim.

"arayan kimdi prenses?"

"şey....aslında..."

"geveleyip durmada hadi söyle kimdi"

"aslında bilmiyorum.Özel numaraydı."

"ne dedi?"

sinirlenmeye başlamıştı.

"beni özledigini ve en kısa zamanda görüsecegimizi."

sinirden köpürmüştü anlının ortasında çıkan damar buna işaretti.yanına giderek ona sarıldım.korkuyordum.bana resmen kükreyerek

"Hazırlan annemlerin yanına gidiyoruz.Ve ben o piçi bulana kadar orda kalıcaz ben yokken evde yalnız kalamazsın"

onun böyle demesi üzerine hemen hazırlandım.Evden çıkmıştık.Arabada benimle hiç konuşmamıştı.neden hiç soru sormuyordu.kafamı cama yaslayıp dışarıyı izlerken geldigimizin farkına varmıştım.kapının önünde beyaz bir jip vardı.bu arabayı daha önce hiç görmemiştim.hızlı adımlarla içeri girdik.icerde tanımadıgım biri oturuyordu.tahminimce bizle aynı yaştaydı.Koşarak yanımıza geldi.önce Umuta sımsıkı sarıldı.sonra bana dönerek.

"Meraba ben Tuna Umutun kuzeniyim sende Hayal olmalısın."

"Evet ben Hayal bu arada bende memnun oldum"

deyip elimi uzattım ama o elimden tutup beni kendine cekti ve sarıldı.Cok eglenceli bir tipti.

"Hayal ben seni çok sevdim Yusuftan duyduguma göre pampa olmusunuz benlede kardeş gibi olsanaaaa"

a yı uzatmıştı.Gülerek bu sefer ben ona sarıldım.

"tabiki benimde zaten arkadasa ihtiyacım var maglum"

dememle lafımı bitirmeden Umut kafasına vurup.

"Ne kardesi lan ondan sonra kızı pis islerine alet et demi yemezler."

"sen yemezsen ben yerim"

deyip hızlıca mutfaga gitti belliki yemek yemeyi seviyordu hemde fazlasıyla çünkü geldigimizde elinde kocaman bi sandevic vardı.Üfleye püfleye yanımıza geldi kendini birden koltuga attı ve söylenmeye basladı

"Ya hizmetliye izin vermisiniz dolapta yiyecek bisey yok sonra neymis bas belasıymısım yemek verin rahat bırakıym."

bana dönerek.

"yenge yaa bana yemek yapsana bak açlıktan bitkin düstüm hıh?"

Ben tam kalkacakken Umut elimden tutup otutturdu.

"o gerizekalıya yemek versende gitmez"

"bırak veriym o zaman aç kalmasın"

"gerek yok ac kalsın"

sonra Tuna ya donerek

"Kalk lan açsan telefon orda biseyler siparis et ama yoook sen illa musallat olcan"

"sanane yaa yengem bana hazırlayacak iste ne karısıyon?"

"Kalkarsam kafanı kırarım Tuna kapa çeneni!"

"hadi kır hadi korktun mu hadi"

"bekle lan sikecem belani"

deyip hızla kalktı.Önce evde arkalı önlü koşusturdular çocuk gibi sonra Tuna önde UMut arkada hızla dısarı cıktılar.Bende peslerinden çıktım.Tuna havuzun önünde durdu ve Umuta dönerek

"hadi yakalasana"

diye bagırdı.Umut tam yakalayacakken Tuna kenara cekildi ve hooop Umut havuzda hemde kıyafetleriyle.hemen Tuna nın yanına gittim.Bir yandan Umuta bakıp diyer yandan kahkahalarla gülüyorduk.Taki o sesi duyana kadar.

"Hayallll"

ZORAKİ KOCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin