Yine bi sabaha uyanmıştım içimde kötü bi his var ve Umut yanımda uyumuyo.Kendimi telaşa vermeden hemen kalktım üstümü giyip aşagı indigimde televizyon izliyordu.koca bir ohh çekip yanına gittim.
"günaydın"
"günaydın askım Hayal sana bisey diycem ama telaş yapma"
"dur ben söyleyeyim içinde kötü bir his var"
"seninde mi"
"evet Umut umarım kötü bisey olmaz"
"şş bisey olmayacak istersen bugün ise gitmeyelim tüm gün evde oturalım,Tuna ve beyzayıda çagırırız istersen"
"ama kader pesimizi bırakmaz ne olacaksa o olur"
"sıkma canını hadi sen Beyzayı ara bende Tunayı"
"tamam telefonu alıp geliyorum"
dedim ve yukarı çıktım ne kadar kötüde hissetsem eglenmeye çalışacaktım.yukarı çıkıp telefonu aldım Beyzayı aradım allahtan ilk çalışta açtı.ve kabul etti.
...
"evet prensesler,öküzler ve gıcıklar ne yapmak istersiniz?"
Umut "öküz mü?"
Beyza "gıcık mı?"
"ooo birileri prenses olmamı kıskanıyo gibi"
Bizimkiler geleli 1 saat olmustu ve biz hala ne yapıcagımıza karar verememistik ama en azından onlar varken egleniyodum.Ve sonunda sessiz sinema oynamaya karar vermistik tam başlıyorduk ki telefonum çaldı.Ama telefonumu yukarda unutmuştum hemen fırladım.merdivenlerden kosarak çıktım ama malesef ben çıkana kadar kapatmıstı.Kim aradı diye bakınca arayanın gizli numara oldugunu gördüm ve aynı hızla merdivenleri inmeye başladım.Taaki ayagım burkulup yeri boylayana kadar ben acı içinde kıvranırken Umut sesimi duymamıstı.son bir güçle avazım çıktıgı kadar bagırmaya çalıştım.
"U..Umutt"
Umut sesimi duydu mu bilmiyorum ama gözlerim çok agırlaşmıştı ve sonunda gözlerim kapandı.
...
UMUT'TANHayal merdivenlerden düşeli tam 4 gün olmuştu ama hala uyanmamıştı.O gün hani şu ikimizinde içinde kötü bir his olan,bisey olmasın diye evde oturdugumuz ama yinede kaderimize boynumuzun egildigi o gün Hayal telefona bakmaya gidince bizde gurupları ayarlamıştık Hayal ve Beyza Ben ve Tuna'ya karşıydı ama o telefon herseyi degistirdi Hayal'in sesini duydum birden
"U..Umuttt"
sesi kesik geliyodu hemen hızla yerimden kalktım ve merdivenlere dogru kostum.Ve gördügüm manzara berbattı.Hayal yerde acı içinde kıvranıyordu ve heryer kandı.
KANHemen kaldırıp hastaneye götürdüm hastanede kafasını düserken vurdugunu söylediler ayrıca artık bi bebegimiz olmayacak ama tek istegim Hayalin artık uyanması ona bisey olursa dayanamam bende ölürüm.
"Abi hadi git biraz dinlen bak 4 gündür burdasın Hayal uyandıgında seni böyle görmesin"
"saçmalama Tuna Hayal uyanana kadar burdayım hem sen Beyzayı götür oda benle aynı durumda"
"ona da söyledim ama beni azarlayıp gönderdi."
"o zaman bizi rahat bırak Tuna anladın mı"
"off tamam"
Tuna ve Beyza da iyice kötü olmuştu 4 gündür.Beyza da benle beraber o günden sonra hiç gözünü kırpmamıştı sadece aglıyordu.Allahta Tuna arada uyuyordu oda hastanede bir oda tutmustu aslında bize tutmustu ama biz kabul etmeyince kendi arada gidip uyuyo iyide yapıyo birinin bize sahip olması başımızda aklı başında birinin olması gerekiyodu.
"Umut Hayal..."
"uyanıcak merak etme hemde eskisinden daha iyi olucak"
"4 gün oldu Umut 4 artık korkuyorum.Bi yanım merak etme o güçlü kız uyanıcak diyo diger yanım 4 gün oldu artık..."
"bana bak Beyza yüzüme bak o bizi bırakmaz anladın mı aylarca da o yatakta yatsa eninde sonunda bize döner anladın mı hıh"
"anladım"
sonra Beyza'ya sarıldım o aglıyordu çünkü korkuyordu.Böyle otururken uyuya kalmışız.
....
"Hayal gel bitanem nerdesin?"
"geliyorum burdayımmm"
"hadi hayatım işe geç kalıyoruzzz"
"işte hazırımm"
merdivenlerin başında dikilmis bana bakıyordu saçlarını açık bırakmıştı.yavaş yavaş süzüle süzüle aşagı indi ve hemen yanımda durdu.Bacaklarından kan süzülmeye başladı çok korkuyordum ama bisey yapamıyordum.Beyza ise uzaktan bizi izliyo ama oda hiçbisey yapmıyordu.Hayal elini boynuma koydu.
"korkmayın Beyzaya söle aglamasın gelip benimle hayal kurun iste o zaman söz veriyorum yanınıza gelicemmm.sizi çok seviyorum."
Uyandıgımda Beyza yanımda yoktu.Hayalin yanına baktıgımda orda oturmuş ona biseyler anlattıgını gördüm dinledigimde ise hayallerini anlattıgını duydum aynı rüyayı görmüs olabilir miydik.Sonra Beyza kafasını bana cevirdi.Gülüyordu ve elinde koca bi demir vardı onu defalarca Hayalin kafasına sapladı.Neye ugradıgımı şaşırmıştım.Hayal ölmüştü.
....
Sıçrayarak uyandım.Terlemistim hemen nerde olduguma baktım güneş dogmuştu ve ben yatagımda yatıyordum.Korkarakta olsa yanıma döndügümde Hayalinde yanımda yattıgını gördüm.Bu o gündü hayatımı degiştiren gün yani hepsi bir kabustan ibaretti hem rahatlamış hemde üstümdeki korkuyu içimden atamamıştım.Hemen Hayale sarıldım,elimi karnına koydum ve yeni bir uykuya daldım.
"İyi geceler prenses sakın beni bırakma ve sende bebegim sizi seviyorummm.."
NASIL BİRAZ ATRAKSYON YAŞAYIN İSTEDİM BU KADAR GECİKTİGİ İÇİN ÜZGÜNÜM MALUM SINAVLAR...YORUM VE BEGENİYİ UNUTMAYIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ KOCA
Romancesizi aşka sürükleyecek bir roman...İlk başlarda zorla olan ama sonradan ikisininde birbirine deli oldugu bir aşk okumanızı tafsiye ederim..