De sorteerhoed

16 1 0
                                    

We zatten aan tafel en Lara sprak ons toe ; voor dit kamp worden Julie in teams verdeeld de sorteerhoed zal die teams kiezen . Er werd gefluisterd en gepraat over de teams . Lilly vroeg ik ja zei ze waarom ben jij vorig jaar al toegelaten op Zweinstein vroeg ik . Omdat ik al mocht ik moest er. Proef doe ik was te slim zei ze . Oké zei ik . Wie heeft je deze zomer van de berg afgeduwd zei ik . Die jongens daar luke en Luc en z'n vrienden zei ze . Ik zag de jongens grijnzen . Ze zijn op me en ze willen me niet met rust laten tot we samen zij zei ze .laat ze maar doen zei ik.
We bespraken een taktiek om bij elkaar te zitten ,Albus had een idee de hoed luistert altijd naar de persoon als die het echt wil . Dus dat doen we zei Roos even mater zatten we in de teams dat we wouden we zatten allemaal bij elkaar maar de twee jongens ook .

Op een gegeven moment liep James Potter binnen hij riep: Dementor op de gang dementor !! Er liepen een paar leraren in de ging en gingen naar de dementor . Lara ging rustig verder de teams moeten opdrachten en aangepaste oefeningen van het toverschooltornooi en dingen te weten te komen over Zweinstein over reders en de bouwers er worden tips verstopt waar je moet zoeken en met dat briefje kan je het aan 1 persoon vragen . Duidelijk ? Ja zeiden de leerlingen . Ze zei de groepen wat ze moesten zoeken , Lara kwam bij "ons de orde van de feniks" zei ze oké ze liet haar arm zien en toonde de tatoo  wij toonde hem ook .

Het dodelijke geheim van de sorteerhoed  (maand juli )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu