De tweede opdracht

6 1 0
                                    

Er werd veel gesproken over de 2 de opdracht wat het zou zijn er zouden drie opdrachten zijn de eerste had Albus voltooid . We zatten in de grote zaal .De tweede opdracht is zwerkbal de match is morgen al zei Lara . We bereide ons voor . Albus werd zoeker ik wachter Marcus verdediger met James en Roos en Lilly in de aanval .we liepen naar de slaapzaal en deden onze pyjama aan we praten wat over wat er dit komende schooljaar zou gebeuren . Ik zat in de stel met Lilly naast me die met haar hoofd op mijn schouders lag ze sliep al . Na een tijd praten viel ik ook in slaap in de zetel . Ik werd wakker in de zetel liggend met Lilly naast me ik was waker van een donderslag ik was moe en ging me niet meer verzetten ik ging terug slapen en werd wakker door leerlingen die naar de gangen stroomden . Ik Maakte Lilly wakker en ging me omkleden . Een uur later zat in de grote zaal en ze roddelden over mij en Lilly . Ik praat over de match en de opstelling . Daan wat u's er gisteren gebeurt zijden ze . Niks zei ik , ik viel gisteren met Lilly in slaap in de zetel . Jaja zei Albus . En Roos dan die lag gisteren met Marcus in de zetel zei ik . Oké zeiden Rous en Marcus maar dat betekent niks zeiden ze . We keken ze aan en ze gaven toe dat ze een koppel waren .na twee uur kijken naar wedstrijden moesten we tegen de slurks spelen met Luke en Luc . We speelden , de match begon deze keef vielen alle groepen af tot er nog 5 over waren die de finale zouden spelen . We moesten wel goed spelen ik stopte een paar ballen en Lilly scoorde. Daarna Roos en daarna terug Lilly . Toen we dachten dat we gingen verlizen omdat het 30 -200 was zag Albus de snaai hij kwam dichter en dichter hij had hem : Yes gewonnen we liepen naar de kleedkamer,s douchte  ons  en liepen naar de grote zaal we hadden de wedstrijd gewonnen en mochten naar de finale maar de slurks ook die waren de beste van verliezers en mochten ook door .

Het dodelijke geheim van de sorteerhoed  (maand juli )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu