Ik stond voor de poort van Zweinstein te wachten op Lilly . Op een bepaald moment liep ze langzaam naar buiten ze was bloedmooi .
We liepen samen naar buiten naar zweinsveld . We liepen sneller en sneller en ... we waren er het restaurant zat vol met leerlingen . U eerst mevrouw zei ik. Ze ging naar binnen en ik volgde haar we gingen zitten aan een tafel en we bestelde drinken . Voor mij pompoensap zei Lilly voor mij ook zei ik. . Lara nam het woord : iedereen moet deze avond 1 jongen uitkiezen fie zij of hij het leukste vond je mag soms verwisselen van plaats maar niet te veel , dank u .
Pov Lilly
Ik zag dat Daan verlegen was opeens werd Daan van zijn stoel geduwd door Simon die met me wou praten toen Simon weg was kwam hij weer terug en gooide deze keer Daan van zijn stoel . Daan ging naar het schoolhoofd en vertelde dat hij telkens van z'n stoel werd geduwd. De nicht van Daan ( schoolhoofd )kwam en zei : Simon de otter hebt u dit meisje naar hier gevraagd ja zei hij . Maar ze weigerde me zei hij boos . Daan doet dit allen omdat veel kinderen je moeder vroegen en iedereen weet direct dat je een potter bent zei hij . Kom bij mij ik doe dat daar niet voor zei hij. Is dat waar Daan vroeg ik . nee zei ik . Oké ik vertrouw je . Doe rustig verder waarmee je bezig was mevrouw potter en meneer Snoeck . We besteld wat om te eten . Voor mij een een biefstuk met frietjes zei Daan .Ik ook zei ik even later knabbelde ik de frietjes op en ook de bief stuk .
Pov Daan
ik ging me in de wc verfrissen en pakte de cadeaus . Ik liep de wc uit naar Lilly maar er stond iemand Simon ik liep naar hem toe en joeg hem weg ik gaf de cadeaus aan Lilly ze was dolblij .
JE LEEST
Het dodelijke geheim van de sorteerhoed (maand juli )
FantasyHet moment na de strijd .Dit was het moment dat we nog samen waren .het moment dat ik haar reden . Het moment dat ik haar moest achter laten voor haar veiligheid .