Vertrek

3 1 0
                                    

We wonnen het kamp maar we zatten ergens mee . Altands ik ,Albus ,Baptiste en Marcus . We hadden besloten om weg te gaan. Weg van Zweinstein . Anders brachten we onze vrienden en Zweinstein in gevaar .we pakte al onze spullen al en vierden die avond nog m'n verjaardag . Het laatste geschenk was van Lilly ze gaf me een tijdverdrijven zeer zeldzaam de laatste tijd en je moest er een vergunning voor hebben ze gaf me zelfs de vergunning . Ze had het in haar handen gekregen door haar vader . Na het feestje pakte ik m'n laatste spullen in en ging slapen .

De volgende ochtend zette ik m'n reistas al klaar .ik nam nog afscheid van wat vrienden en ik kwam in de leerlingen kamer binnen terwijl ik met wat vrienden praten , ik kwam binnen pratend met een meisje en Lilly liet haar boeken .Ik liep naar haar toe en ze zij vond je de tijdverdrijver mooi zei ze met een trillende stem en met grote ogen .Ja zei ik . Maar ik moet je iets zeggen sorry maar het is uit,gedaan .Ik liep weg .

Even later was ik bij Albus . Wat heb je gedaan zei hij . Toen ik wou beginnen met het te zeggen zei hij : da is sarcastisch . Ik weet wat je gedaan hebt je hebt het uitgemaakt met m'n zus . Waarvoor diende dat . Ik wil haar niet in gevaar brengen ! Riep ik . Ik wil dit ook niet maar het moet !En liep naar de leerlingen kamer . Daar zat ze te huilen . Ze kwam naar me toe en zei deze was normaal nog voor je verjaardag zei ze . En ze kuste me . Ik stopte en toen zei ik : Lilly het is echt uit hoor . En pakte m'n Reistas . Ik liet nog een briefje achter .

Liefste vrienden we hebben gemerkt dat we Zweinstein al veel in gevaar hebben gebracht . We vertrekken Ver weg van Zweinstein groetjes Daan .

Pov Roos
Ik ging naar Lilly 's nacht kastje en er lag een brief . Ik las hem en gaf hem een Lilly . Er stond op het einde nog : ps volg ons niet.

Pov Daan
We vertrokken we hadden nog een lange weg te gaan een hele lange .
Zou Lilly dan iemand anders hebben ?

Einde

Het dodelijke geheim van de sorteerhoed  (maand juli )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu