De volgende ochtend vertrok ik met Lilly naar zweinsveld Albus had de kamers geregeld Er waren drie kamers . Voor mij en Lilly , voor Marcus en roos en tenslotte Baptiste en Albus die niemand hebben met ook James z'n Scorpius er nog bij.in pakte uit en ik ging languit op het bed liggen Lilly ook die over m'n wang aaide . Ik kietelde haar een beetje en ze moest lagen ik moest toe geven ik vind haar schattig als ze aan het lagen was normaal vind een jongen een meisje nooit schattig ik wel . Daan zei ze ik heb een weddenschap gesloten met Simon als jij het beter doet dan hij dan krijg jij me anders hij na de weddenschap ging hij me met rust. oké zei ik ik zal winnen zei ik . en ging me toen omkleden voor het eten ik had kei veel honger bijna de helft van het kamp ging op date . Ik las de ochtend profeet : Lilly potter hopeloos omdat ze een jongen moet kiezen . Niet waar riep Lilly . En ze vloog naar Zweinstein om haar jurk. Ze kwam over een uur terug .wat is ze zo schattig als ze boos is . Toen ze terug kwam was er niemand in de kamer ik verschijnselde in de kamer ( had ik geleerd van de orde ) en ze schrok gaf me een boks in mijn gezicht en ik viel op bed .met een bloed neus , sorry zei ze .Zij viel ook omdat Rita Pulpers achter haar stond ze schrok en viel op me op bed. Rita trekt er een goto van en zei : al samen in een kamer . En ze was weg Lilly stond op en ik zei ik heb ontbijt ik bracht het van beneden naar boven en we gingen zitten . Lekker vroeg ik terwijl ze haar chocomelk opdronk . Ja zei ze met haar mond vol. Ik gaf haar een kus en pakte m'n jas en zij ook . Opeens voelde ik weer de stekende pijn in m'n borst het begon te bloeden maar niet zo erg . Er moest een windel rond Lilly pakte de windels ik deed m'n t -shirt uit die vol met bloed hing opeens voor de tweede keer toen Lilly dr windel rond m'n wonde wou doen stond Pulpers er weer en trok weer een foto en ze was terug weg .lilly verpleegde de wonde die zwart zag ik begon te puffen en te zweten ik kon niet meer ,de pijn .
aaah riep ik ik rolde van hèt bed af en mijn wonde bloede weer Lilly gebruikte een spreuk om de wonde dicht te doen het deed al minder pijn maar pijn deed het wel nog . Lilly deed en verband rond mijn borst en ik ging in zweinsveld rond lopen op krukken . Ik kocht achter Lilly ' s rug om de halsketting die ze al lang wou die met het teken van de dood er op . Ik kocht Ok de oorbellen en veel meer . Maar wat zou ze gekocht hebben voor mijn verjaardag? Ineens verscheen het teken van de dood aan de lucht iedereen liep naar binnen het tekens stond boven Albus z'n kamer we liepen naar boven , ik zag niks behalve iemand in een donkere hoek . Ik tikte op m'n tatoe die verscheen ik gekte er nogmaals op en sleurde dan m'n stok de lucht in Marmardre riep ik . Het teken verscheen in de lucht de orde kon er elk moment zijn er vloog een feniks door de raam doe transformeerde in Lara . Ik had spijtig genoeg ook een transformatie ik verander in een Jack Russel Een kleine hond pfff kon er echt niks beter . Ik kwam dichter bij de jongen het was Albus . Hij wees naar de kast maar opeens sprong er een dooddoender uit hij richte zijn toverstok op mij maar Lilly weerde hem af. Dank u zij ik en Lilly ontwapende de doodoender en de dooddoener verschijnselde weg . Even later liepen we naar Albus wat is er gebeurt vroegen we . Ik ben bijna vermoord door hem hij kroop in de kast om zich te verstoppen .
JE LEEST
Het dodelijke geheim van de sorteerhoed (maand juli )
FantasyHet moment na de strijd .Dit was het moment dat we nog samen waren .het moment dat ik haar reden . Het moment dat ik haar moest achter laten voor haar veiligheid .