We kregen de hoed en moesten er één voorwerp pakken uit de hoed om te gebruiken om een weze te verslaan in een kamer die Jullie moeten zoeken We grabbelde in de hoed en we haalden er een zwaard uit .het zwaard van Grifoendor ik weet waar we naar toe moeten zij ik de geheime kamer daar ligt het briefje, Lara is de enige leerkracht die kan weten Dat een deel daar schuild en er is een gang naar het huis van de orde . We rende naar de meisjes toilet en sprongen na dat we het wachtwoord zeiden naar beneden.
Liepen we beneden waren gingen we naar de deur . De deur ging open we liepen naar binnen en we zagen slangen jet krioelde van de slangen , Albus pakte het zwaard en begon de slangen te onthoofden hij rende door de slangen heen om het briefje te pakken maar voor hij hem had kwam er een reusachtige slang tevoorschijn we sprongen opzij ik pakt mijn stok en riep: expiliarmus ik ontwapende Albus . Waarom deed je dat zei hij . Omdat dat geen slang is riep ik ,Het zijn Marcus en James .ik spoot water over de slang en James en Marcus kwamen tevoorschijn ze gaven het briefje ze legde het uit en zeiden dat elk team 2 leden Extra kreeg .
Bij ons waren het James an Marcus we liepen naar de grote zaal en zette ons neer . Vandaag zijn er 5 van de 30 groepen afgevallen de ktips , de plons, kraks ,de champions en de lozers . Zei Lara
Yes we waren er nog bij .
JE LEEST
Het dodelijke geheim van de sorteerhoed (maand juli )
FantasyHet moment na de strijd .Dit was het moment dat we nog samen waren .het moment dat ik haar reden . Het moment dat ik haar moest achter laten voor haar veiligheid .