Iyi geceler incilerim. Normalde bölümü bitirip paylaşacaktım. Ama kısmet değilmiş. Sınavım yaklaştığı için biraz stresliyim. O yüzden elime yüzüme bulaştırmadığım bir bölümle geleceğim size. (Insallah) Açıklama yaparak size haber verecektim. Sonra okuyucu ailmeden biri için motivasyon olsun diyerek minik mi minik bir alıntıyı sizinle paylaşıyorum. Inşallah beğenirsiniz. Bu arada bu birkaç bölüm sonrası için olan alıntıdır. Aklımızda bulunsun 😉.
Arkadaşlar geçen bölüm söylediğimin arkasındayım. Ikinci kitaba dair tahminleri olanlar söyleyebilir mi? Nedenlerini de unutmayalım söylerken 😉. Ayrıca yeni bir şey daha ekliyorum üstüne. Tahmini doğru olan incimin-lerimin- için onların hayaline yansıyan özel bölümü yazmakla birlikte,belirledikleri diledikleri kadar soruyu onlar için cevaplamayacağım. 😘😘
Son bir şey daha arkadaşlar bunu sadece kendi hikayem için demiyorum. Okudugunuz her kitapta yorum ve beğenilerinzi yazar adayları veya usta yazarlarımıza sunun. Bu onları çok mutlu eder. Yazar adaylarının daha şevkle sarılmasını sağlar kitabına. Yeni ilhamlar verir. Yazarların bir tek kalemi değil hayal gücü de kendileri için önemlidir. Elimizden geldiğince yanlarında olduklarını hissettirelim olur mu? 😍😍.
Yeni katılan inciler hoşgeldiniz ailemize. Inşallah sizinle ve gelecek olan incilerle daha büyük bir aile olacağız. Sizleri seviyorum. 😘😘😘
Size başta söylediğim motivasyon vermek istediğim okuyucum için dua etmenizi rica ediyorum. Başkası için yapılan dualar çabuk kabul olurmuş. Hepimizin duası onunla olsun. Geçmiş olsun dileklerimizi sunmayı unutmayalım canlar. 😘😘😘
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Devleşen kapıyı açmak için bütün gücümü kullandım. Bana mısın demiyordu. Kilitlimiydi? Omzumla baskı kurmama rağmen canlamamıştı. Hıçkırmam da işi bozuyordu. Son gayretle kapıya asıldığım öne doğru havalandım. Yerle kucaklaşmadan az mesafede havada kaldım. İlahi tınısı K
Kafamda dolanan tilkilerin ayak seslerini bastırdı. Dikleştirerek yüzümü görünür kıldı. "Rüya""Misafir odasını sevmedim." Çıplak göğsünü süzdüm utanmadan. "Tek başıma bırakmamalıydın. "
"Odan da kalmalıydın."diyerek lafı yapıştırdı. Oda da yalnız kalmak hiç çekici gelmiyordu.
Kollarından güç bela sıyrıldım. Sarsak adımlarla yatağa ulaşmaya çabalarken,bir yandan da üstümdeki sweattshirtle cebelleşiyordum. "Ev çok sıcak." Belki de benim kanım fazla kaynıyordu. Ateşle sınanıyordum. Acayip derece terliyordum. "Odan cehennem gibi." Onu dinlemiyordum. Kendimi dinlediğim de pek söylemezdim. Amaç yolu şaşırmıştı. Edepsizliğe kayıyordu.
Çıkardığım melete yeniden giydirme çabasına girişti."Odana geri dönmen senin yararına olur."
"Giymeyeceğim. Oraya geri donemeyecegim. Seninle uyuyacağım. Belki eğleniriz." Kazağı kapıp yana savurdum.
"Gideceksin! Düş önüme." Kağan gözlerini suratımda sabitlemekte kararlıydı. Aşağıya bakmayı reddediyordu.
Alnımı göğsüne yasladım. Siyah,maviyle bezenmiş oda dönüyordu. Yer ayaklarımın altından kayıyordu. "Anlaşmalı sevgiliyken daha yakındın. Günün yirmi dört saati öpmeden durmiyordum. Ellerin sürekli üstümdeydi. Şimdi duygularımız yakın. Neden dokunmuyorsun bana? En son öpüştüğümüz zamanı unuttum." Nasırlı elini avucuma alarak köprücük kemiğime yerleştirdim. "Dokunmaya değecek kadar güzel değil miyim?"
Çenemi tutarak kibarca kaldırdı. Sert hatlarla çizilmiş suratına izlemeye zorladı. "Geçmiş ve gelecekte göreceğim en güzel şeysin. " Dudaklarına bakmam normal değildi. Vurulduğum koyu irisler dururken dudakları eş geçmeliydim. Yanımdan ayrıldığında özlemeye başladığım kuzguni gözlerine bakmalıydım. Fakat beynimden gelen emir aklımı dinlemiyordu. Bal şerbetiyle tatlanmış dolgunlukları ele geçirmemde ısrar ediyordu. "Ne istediğinin farkında değilsin. Yarın uyandığında pişman olacaksın."
"Dokunma bana. Arzu ettiğin gibi sadece dokun." Kendime inanmakta güçlük çekiyorum. İradem vücudumdan çekilmişti. Başka diyarlara sürgündeydi. Yerine farklı ruh geçmişti.
"Sarhoşsun." Reddetmekte ısrarcı dilini makasla kesmek istiyordum. Ah...kesmeyi boşverelim. Dilini meşgul ederken ısırmalıyım. "Uyuman ikimiz için en hayırlısı."
"Sarhoş falan değilim. Beni şimdi,hemen burda öp. Eskisinden daha yoğun,yenisinden daha kuvvetli. " Ayak parmak uçlarımda yükselerek tomurcuklara sokuldum. "Durma,öp beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahıma Beyaz Olur Musun?
Teen FictionSiyah ne kadar kirli olabilir? Beyaz ne kadar temiz olabilirdi? Peki ya ikisi arasında kalan Gri..? Onların durumunu andıran üç renk olmakla beraber isimlerinin önlerine gelen ekti. Ruhlarına işlendiğini bilemediler. Rüya Üstünel...Mavi gözlü,beya...