60. 'BÖLÜM'Saklı Gerçek I'

2.4K 121 23
                                    


      Selam inci tanelerim .  Nasılsınız?  Kısa ama inşallah güzel olduğunu düşüneceğiz bölümle karşınızdayım. 😊

Aramıza yeni inciler katıldı. Hepiniz hoşgeldiniz. ❤ Yorum yapmaktan çekinmeyin. Söylediğiniz her kelime benim için çok önemli. Biz bir aileyiz. Aileler bir birinden çekinmez değil mi? Siz de çekinmeyin incilerim. 
😘😘😘

Sizden küçük bir ricam var. Bu hikayeye uygun ya da benzer sahnelerin olduğudizi veya film bilen,duyan varsa söyleyebilir mi? Kitabımız için video yapabilirim. 🙈

Gidişattan memnun musunuz? Hadi birer tane de aa cümle bırakalım. Sizce de Kağan ve Rüya ikilisi bunu hak etmiyor mu? 😉

Son bir şey daha🙈 Son bölümlere gelen tepkiler ikinci kitabın burdan devamlılığını belirleyecek camlarım. Ona göre size ikinci kitap hakkında birkaç ipucu verebilirim. 😉 Ve hala yakın takipçilerimden olan  cross_away incim dışında hiç ikinci kitap için tahmin almadım. 😏 Peki benim ve karakterlerim için yapar mısınız?  Şimdiden teşekkürler 😘. Kendinize çok iyi bakın. Sıcaklardan korunun.

Keyifli okumalar ❤



           ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

   Gerçekler hep canımı acıtıyordu. Bu yüzden yalanlara sığındım.

                        -Matilda'm

           ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

  "Anne,benim Rüya. Baba-"

  Annem kulaklarını kapadı. Çıldırmışa benziyordu. Delirmişti."Sus! Sesini de kızının iğrenç ismini de duymak istemiyorum! Defol git burdan! Mitat'ı hiç bir zaman sana bırakmayacağım. Kızını da al defol burdan!"

  Kaşlarım çatıldı. Alnım kırıştı. Annemi ürkütmeden sakince yatağa ulaşmaya giriştim. "Burda sadece Sen,ben ve arkadaşım var. Babam yok. Bahsettiğin her kimse o da yok. Ben burdayım,anne. Rüya. Senin kızın. Beni arıyordun,görmek istiyordun ya bak işte burdayım. Sana geldim. "

    Parnaklarımla dağılmış saçlarını okşamama kızdı. Silkenerek kurtuldu. "Benim bir tane kızım var. O da Hayal. Senin kızın Rüya,benim hiç bir şeyim değil. Anladın mı? " Karnıma yerleştirdiği yumruklarıyla iteldi. Sendeledim. Yere yapışacağım sırada güçlü kafesler dikleşmeme yardımcı oldu. "Mitat'dan çocuk peydahladın diye onu benden alamayacaksın! Çocuğunu da al,çık git hayatımızdan. Seni de kızını da bir daha görmek istemiyorum! Şayet tekrar karşıma çıkarsan andım olsun ki kızını öldürürüm. Öyle işkenceler yaparım ki kemiklerini bile bulamazsın!" Allah'ım neler duyuyorum? Hastalık böyle halüsinasyonlar gösterirmiydi? Söyledikleri hastalıktansa kalbimde peydahlanan sıkışmada neyin nesiydi?

   "Anne neler söylüyorsun? Ben senin senin kızınım. Hani küçük pre-" Annemin çığlıkları doldu odaya. Delirme kısmı şimdi devreye giriyordu. Saçlarını çekiyor,Kağan'a beni götürmesini söylüyor, öfkeyle tırnaklarını yakaladığı kolumun etine geçiriyordu. Enver amca ve bir hemşireyle içeriye koşturarak daldılar. Hemşire malzemelerini hazırladı. Sakinleştirici yaptı. Kağan belimden yakalayarak annemden uzaklaştırdı. Koridora çıkarana dek bırakmadı. "Anneme bir şey oldu Kağan? Bırak yanında olayım."

Siyahıma Beyaz Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin