X

74 6 0
                                    

Bolo zamračené počasie  a ja som kráčal vonku. Mal som na sebe svoju oblúbenú mikinu s kostrou, kapucňu na hlave a slúchátka v ušiach.  Nachel som sa unašať hudbou.
Prechádzal som uličkou , rozmýšľal a pozeral som na rozmazané tváre ludí okolo.

Mal som chuť plakať, kričať. Ani neviem prečo.
Začalo pršať a som som si sadol na obrbník. Sledoval som malé kvapky dažda 
ktoré dopadali na zem. Po chvíli som sa zdvihol a pomalým krokom som sa vydal do parku.
Všimol som si ako v parku nejaký chalani mlatia nejkého chlapca.

,,Hej!" zakričal som asi zo 6 metrovej dialky. Pribehol som tam a odstrčil chalanov ktorý ho bili.

Moc sa mi to nepodarilo a schytal som tiež. Silno ma udreli do hlavy.

Pamätám si lenako niekto zakričal.
Zobudil som sa v nemocnici na infúzií.
Ked som zaostril zrak zbadal som  Josha ktorý sedel  rohu izby s tvárou v dlaniach. 
,,Josh?"  Povedal som zachrípnuto. Okamžite sa zvihol a prišiel ku mne.
,, Tyler! Doktori mi povedali že ťa nejaký pán našiel v praku bezvedomí. Si v pohode čo sa stalo?" Vystrašene povedal.
,,Strašne ma bolí hlava" Chcel som si sadnúť.
,,Nie Tyler lež. Bude lepšie ked budeš ležať."
Ostal som ležať.

,, Prechádzal som sa okolo parku a uvidel som ako nejaký chalani mlatia nejakého chlapca.
Chcel som mu pomôcť ale schytal som aj ja."

,,Som rád že si  v poriadku." Povedal Josh a objal ma.


BlurryfaceWhere stories live. Discover now