Έμπαινα πολύ βίαια μες στο κορμί της. Απ'ότι φαίνεται δεν την ενοχλεί και τόσο! Αυτό θέλετε όλες..
"Λίγο πιο σιγά σε παρακαλώ.." μου ψέλλισε με όση δύναμη είχε
Εγώ δεν της έδωσα σημασία απλά συνέχιζα. Κάποια στιγμή σηκώνομαι βάζω παντελόνι, εσώρουχο και φεύγω ούτε καν της μίλησα.
Πήγα και έκατσα σε ένα τραπέζι στο μπαρ και παράγγειλα ένα ποτό γιατί δεν είμαι πολύ σε mood.Η σερβιτόρα μου έφερε το ποτό που παράγγειλα, Απ'ότι είδα τρώγεταί. Με κοίταξε με υπονοούμενο και της το ανταπέδωσα με ένα πονηρό χαμόγελο.
Καθώς το έπινα σε κάποια φάση μπαίνει μέσα ο διευθυντής μου με την 15χρονη κόρη του, υποθέτω. Με το που την βλέπω φτήνω το ποτό μου όχι ως ένδειξη αηδίας το αντίθετο μάλιστα. Κάτσε να σε βάλω κάτω κοριτσάκι και θα μου λες και ευχαριστώ στο τέλος.
•Περιγραφή κοπέλας για να την έχετε ως εικόνα•
Είναι γύρω στο 1,70 με ελαχιστα μακριά μαλλιά τα οποία τα έχει βάψει γκρι χρωμα. Το σώμα της είναι αρκετά γυμνασμένο.
•End•Κοιτούσα με πολύ προσήλωση τα πόδια της που τα οποία ήταν αρκετά εμφανή γιατί το φορεματακι κάλυπτε μόνο το 1/4 το ποδιών της, όχι ότι με χάλασε.
Με πλησιάζουν και με βγάζουν από τις σκέψεις μου. Σηκώνομαι για να τον χαιρετήσω μιας και είμαι ευγενικός, γελάνε και οι πέτρες.
"Γειας κύριε Μανοπουλε" λέω και του δίνω το χέρι ως χειραψία και μου ανταποδίδει.
"Γεια σου Βαγγέλη, πως είσαι; ξεσαλώνεις πάλι;" μου λέει ως πονηρό ξέρω γω
"Πάντα" του λεω χαμογελώντας πονηρά και κοιτάω και ταυτόχρονα την κόρη του η οποία κοιτάει στο υπερπέραν. Ντρέπεται κιόλας το μικρουλι.. θα σε φτιάξω εγώ, δεν ξέρεις τι σημαίνει Βαγγέλης!
"Βαγγέλη να σου συστήσω την κόρη μου, Νεφέλη από εδώ ο Βαγγέλης Βαγγέλη από εδώ η κόρη μου η νεφέλη"
"Χάρηκα" της λεω πονηρά
"Παρομοίως" μου λέει και γίνεται κατακόκκινη, αθώο μου μωράκι
"Βαγγέλη πρέπει να πάω να βρω τον Αρσενάκο, θα μου την προσεχεις;"
"Ε φυσικά φυσικά"
"Μπαμπαα" του λέει και καλά για να μην ακούσω, ναι ότι πεις.
"Έλα Νεφέλη δεν δαγκώνει. Άντε πάω και ερχομαι" της λέει και φεύγει
Εκείνη στέκεται απέναντι μου κρατώντας τα χέρια της.
"Κάτσε δεν θα σε φάω.." της λέω "προς το παρόν.." ψυθηρίζω
YOU ARE READING
"You are Mine" |VK| •Book 1•
Teen Fiction"Είσαι δική μου ακούς; Μόνο δική μου" ουρλιαζα καθώς της κρατούσα τα χέρια σφιχτά. "Δεν είμαι άφησε με!" Ωρυόταν. "Θα στο αποδείξω!" Και τότε ήρθε το ΜΠΑΜ! ...