"Εμ.. θα σας δω μετά. Γεια σας" λέω και απομακρύνομαι.
"Πάω στο γραφείο που συνήθως συγκεντρώνονται εκεί οι managers για να βρω τον Χάρη έτσι ώστε να συνεννοηθούμε για τις συναυλίες. Μόλις φτάνω ανοίγω την πόρτα και μπαίνω χωρίς να χτυπήσω και αντικρίζω τον Χάρη να έχει κολλήσει την Νεφέλη στο τοίχο και εκείνη να τον κοιτάει φοβισμένη.
"Τι γίνεται εδώ;" λέω νευριασμενα ενώ η Νεφέλη τρέχει κλαίγοντας στην αγκαλιά μου.. "Σς ησύχασε είμαι εγώ εδώ τώρα" της λέω χαϊδεύοντας τα μαλλιά της και ανασηκώνω το κεφάλι μου στον Χάρη
"Βαγγέλη.." προσπάθησε να μου μιλήσει αλλά δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη.
"Ησύχασε Νεφέλη" της λέω κρατώντας τη πιο σφιχτά "πήγαινε στην τουαλέτα να ρίξεις νερό στο πρόσωπο σου και θα έρθω και εγώ σε 5', εντάξει;" της λέω τοποθετώντας τους αντίχειρες μου στα μάγουλα της σκουπίζοντάς της τα δάκρυα.
"Εντάξει" μου λέει και φέυγει. Με το που φεύγει πλησιάζω απειλητικά τον Χάρη.
*Για όσους αναρωτιέστε ο Χάρης είναι κάτι σαν manager στην Panik Records👇*"Βαγγέλη; πως από εδώ;" μου λέει σαν να μην έχει συμβεί τίποτα.
"Τι εκανες στην Νεφέλη;"
"Εγώ; τίποτα!" Λέει ενώ παει να φύγει αλλά τον τραβάω από τον αγκώνα εμποδίζοντας τον.
"Εμένα δεν θα με δουλεύεις! Την είχες στριμώξει στον τοίχο και εκείνη έκλαιγε μετά!" Υψώνω την φωνή.
"Ωραία λοιπόν!" Μου λέει τραβώντας το χέρι του "Μου αντιστάθηκε και ειπα να.." δεν τον άφησα να ολοκληρώσει.
"Να την βιάσεις!"
"Όχι ακριβώς.. αλλά να της δείξω τα προσόντα μου ας πούμε" λέει ενώ γελάει. Τα πήρα άγρια γι'αυτό του χώνω μια μπουνιά.
"Είναι ανήλικη! Είσαι τόσο μαλάκας; προσπάθησες να της στερήσεις την ηλικία της;" του φωνάζω.
YOU ARE READING
"You are Mine" |VK| •Book 1•
Teen Fiction"Είσαι δική μου ακούς; Μόνο δική μου" ουρλιαζα καθώς της κρατούσα τα χέρια σφιχτά. "Δεν είμαι άφησε με!" Ωρυόταν. "Θα στο αποδείξω!" Και τότε ήρθε το ΜΠΑΜ! ...