Κεφάλαιο 4

515 37 5
                                    

*Μην πατήσετε ακομα το τραγούδι. Πιο κάτω θα σας έχω γράψει εγώ να το πατήσετε που θα είναι το πιο κατάλληλο σημείο*

Είχα 1 ώρα ακόμα μέχρι να πάω για πρόβα, έτσι αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο. Κάποια στιγμή εκεί που έκανα μπάνιο μου ήρθε στο μυαλό η Νεφέλη. Λέτε να έρθει αύριο; κι ας μην μιλήσουμε, απλά ας έρθει να δω αν είναι καλά. Μου λείπει. Σκέφτομαι ενώ χτυπάω τον τοίχο και το νερό να τρέχει από πάνω μου. Με έχει τρελάνει!

Μετά από λίγο βγαίνω και πάω να ντυθώ. Η ώρα είναι ήδη 14:15.. βάζω μια φόρμα και ανοίγω το κινητό μου. Απ'ότι έμαθα θα κάνω και μια μικρή συναυλία για τα κορίτσια. Τέλεια ιδέα.. Ευτυχώς έχω έτοιμο το προγραμμα. Κατεβαίνω και κατευθύνομαι προς το αυτοκίνητο μου. Εκείνη τη στιγμή καμία κοπέλα δεν με περίμενε, ίσως επειδή είναι μεσημέρι.. ποιος ξέρει..

Μετά από 30' φτάνω. Παρκάρω και κατευθύνομαι προς την είσοδο ώπου με περίμενε ο διευθυντής.

"Γεια σας κύριε Μανόπουλε" του λέω δίνοντας του το χέρι μου

"Γεια σου Βαγγέλη" μου ανταποδίδει

"Είσαι έτοιμος για αύριο;"

"Έτσι νομίζω" του λέω με ένα αμήχανο χαμόγελο. Δε ξέρω γιατί.. πρώτη φορά νιώθω τόση αμηχανία.

"Πάμε να γνωρίσεις και την Ειρήνη που θα συνεργαστείτε.."

"Ναι αμέ"

Μπαίνουμε σε ένα γραφείο ώπου μας περίμεναν εκεί. Με το που μπαίνω αντικρίζω την Ειρήνη (Παπαδοπούλου) που θα συνεργαστούμε μαζί.

"Γεια σου Βαγγέλη" μου λέει ενώ μου χαρίζει μια αγκαλιά

"Γεια σου Ειρήνη" της λέω χαμογελώντας.

"Λοιπόν παιδιά, σε 30' θα αρχίσετε πρόβα.. τις χορογραφίες τις ξερετε όπως και το στυλ που θα πείτε τα τραγούδια. Όσο για τα υπόλοιπα θα σας ενημερώσει η χορογράφος." Μας ενημερώνει ο υπεύθυνος που ήταν εκεί.. Εμείς δεν απαντάμε απλά γνεφουμε θετικά.

"Λοιπόν Βαγγέλη; μιας και που έχουμε ώρα θελεις να γνωριστούμε;"

"Φυσικά γιατί όχι.." της απανταω

"Ελα να καθίσουμε" μου λέει κατευθύνοντας με στον καναπέ που είχε εκει. Είμασταν μόνοι μας πλέον.

"Ειρήνη πηγές στο survivor έτσι;" την ρωτάω

"Μμ ναι, πήγα."

"Και;"

"Και δύσκολα. Τουλάχιστον για εμένα"

"Μμ κατάλαβα."

"Εσύ; έχω ενημερωθεί ότι ώπου πας κανεις χαμό"

"You are Mine" |VK| •Book 1•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu