Del 5: Oskuld?

58 4 0
                                    

(Jag rekommenderar att ni lyssnar på
Cheat Codes x Kris Kross Amsterdam -Sex när ni läser den här novell delen. Det är ett eget val)

Isacs perspektiv: Vi satt alla runt bordet och åt av pizzorna och pratade, men jag kunde inte slita blicken ifrån Julia hon var så vacker. Men jag kunde inte heller sluta tänka på vad hon hade gått igenom och hur hon har klarat av allt, hon är nog den modigaste, starkaste och uthålligast människan jag någonsin har träffat.

Julias perspektiv: Jag vände på huvudet och såg att Isac satt och tittade på mig, jag undrar vad han tänker på? "Isac vad tänker du på?" frågade jag "Dig" sa Isac med ett leende på läpparna, jag blev lite generad och kollade ner i bordet. Strax där efter kunde jag känna en hand på mitt lår, så jag kollade upp och såg att Isac kollade mig rakt in i ögonen och höjde på sina ögonbryn. Först förstod jag inte vad han menade så jag bara fortsatte att äta av min pizza ända tills jag kunde känna hur handen började smeka mitt lår och då förstod jag att Isac var kåt. "Pappa får vi gå från bordet" frågade Isac "Javisst" sa Fredi Isac tog min hand och drog iväg med mig, jag kunde hör hur Lasse och Emil ropade bakifrån "Don't forget to use protection" och så hörde jag hur de alla skrattade. Isac drog med mig in till ett rum med en stor soffa och några ljus i, jag kunde höra hur han låste dörren efter sig. Isac kom gående mot mig och jag backade undan tills jag kom till väggen, han kom tätt intill mig och nu var det ungefär 20 cm mellan oss. Jag kunde känna Isacs andetag mot min halls jag kollade upp och mötte hans blick. Han närmade sig mina läppar och plötsligt så möttes våra läppar i en kyss, kyssen övergick till grovhångel och Isac viskade åt mig att hoppa så jag hoppade och lade mina ben runt hans midja. Han tryckte upp mig mot väggen och hans läppar hade förflyttats till min hals, jag kunde inte hålla i mot längre det var sååå skönt så jag lämnade ett stön från min mun. Isac märkte att jag hade stönat till så han kollade upp från min hals med en busig blick i sina ögon och då förstod jag, jag kommer att tappa min oskuld med självaste Isac Elliot ikväll. Isac började sakta men säkert att gå med mig mot den stora soffan, jag hade fortfarande mina ben lindade runt Isacs midja. Han lade oss ner på soffan jag låg underst och han överst, han började sakta dra av mig min beast t-skjorta och mina jeans. Så där låg jag i bara BH och ett par Victoria's Secret stringtrosor, Isac som fortfarande hade sina kläder på sig studerade min kropp en stund innan han drog av sig sin t-skjorta och sina byxor. Jag kunde inte slita blicken från hans six pack "Gillar du vad du ser😏" frågade Isac sexigt jag bara nickade som svar. Han hade även på sig ett par vita Calvin Klein kalsonger vilket jag tycker är väldigt sexigt. Nu låg vi där i bara underkläder jag underst och Isac överst "Julia är du oskuld" frågade Isac "Ja" svarade jag lite blygsamt "Du kan vara lungn jag ska vara försiktig jag lovar, säg till om det gör ont då slutar jag direkt" sa Isac jag nickade som svar. Isac knäppte upp min BH och kollade med stora ögon på mina bröst och slickade sig runt munnen innan han snabbt drog bårt mina stringtrosor. Så jag låg nu där helt naken Isac böjde sig ner och tog ut en kondom ur sin byxficka och sen så tog han av sig sina kalsonger och man kunde se att han var kåt. Isac trädde på kondomen på sin hårda kuk "Vill du" frågade han "Ja" svarade jag och då kände jag hur han långsamt tryckte sig inuti mig, ett stön lämnade min mun av njutning och Isac började jucka sakta fram och tillbaka. "Snabbare" stönade jag fram och Isac gjorde som jag sa, "Aaaahhhh mmmmhhhh Isssaaacccc" stönade jag av njutning. Han juckade snabbare och hårdare och jag trodde att jag skulle dööö för de var såååå SKÖNT. "Juuullliiiaaa" stönade Isac högt, jag lovar att alla hörde oss men vi brydde oss inte vi bara fortsatte. "Isaaaccc jaaagggg kooommmeeerrr" stönade jag fram och i precis samma sekund kom jag och Isac kom strax där efter. Han drog sig ur mig och slängde kondomen i en papperskorg som låg på golvet, sedan lade han sig ner bredvid mig och vi stönade ut tillsammans "Guuud va BRA du var" flåsade jag fram "Du var inte så dålig du heller" svarade Isac och kysste mig på munnen, "Vi måste göra om det här igen" sa jag blygt "Absolut baby" svarade Isac sexigt. Sedan låg vi i soffan och mysste en stund innan vi klädde på oss och gick ut till de andra.

Fredis perspektiv: Jag såg hur Isac och Julia kom gående mot oss där vi satt och pratade, de såg helt oskyldiga ut men jag visste nog vad de hade gjort. Jag tänkte för mig själv 'Min son växer upp så snabbt, han har äntligen blivit en riktigt man'.

Så här är del 5 den här är lite dirty men hoppas att ni gillar den❤
~Julia❤

LifesaverWhere stories live. Discover now