Del 19: Tokyo Dag 1

8 0 0
                                    

Julias perspektiv:

Jag vaknade och kollade på klockan och den var runt 12.30 på förmiddagen, Isac sov ännu så jag steg försiktigt upp ut vår säng och gick till min kappsäck för att ta ut min toalett väska och rena kläder och gick in på toaletten för att ta en dusch. Efter att jag hade duschat klart så sminkade jag mig och tog på mig mina kläder och gick ut för att se om Isac hade vaknat. Vilket han inte hade gjort så jag bestämde mig för att busa lite med honom. Så jag tar fram mitt smink och börjar sminka honom, han sover så djupt att han inte märker något. När jag precis är klar så håller han på att vakna så jag smyger snabbt iväg med mitt smink, sen så går jag och sätter mig i soffan som fanns i vårt rum och tar upp min telefon. "Godmorgon älskling" säger Isac och kommer och kysser mig i pannan, " Godmorgon älskling" svarar jag och försöker holla poker face. Jag ser att han går in på toaletten så jag är beredd på att gömma mig, " JULIAAAAAA VA FANNNN" hörs det från toaletten strax efter det så stormar han ut därifrån. "ÅH DU TROR ATT DU KAN GÖMMA DIG VA, KOM FRAM JAG SKA INTE GÖRA DIG ILLA" skrek Isac, jag satt och försökte hålla mig från att skratta när jag plötsligt känner en hand som greppar tag om min arm och drar upp mig. "Hittad" säger han och lyfter mig över sina axlar och går rakt mot toaletten. "Släpp ner mig" säger jag "Ååå nä, nu ska du få för att du sminkade mig när jag sov" säger han och släpper ner mig i duschen, "Va ska du göra" frågar jag mellan mina skratt, "Som straff ska du få tvätta bort sminket medans vi duschar" säger Isac och flinar, "Men jag har redan duscha" svarar jag "Åååå de var ju synd för du måste nu tyvärr duscha en gång till" sa han och flinade. Han vred på vattnet och flinade, det varma vatten börjad rinna ner över våra kroppar och Isac tryckte mig upp efter vägen medans han flinade. Han böjde sig ner mot min hals och började lämna sugmärken, jag försökte hålla mig från att inte stöna men tillsist kunde jag inte hålla mig längre så jag gav ifrån mig ett högt stön, "Jag hör att du gilla det jag gör" sa han och flinade. Jag svarade inte utan jag bara fortsatte att stöna, efter en stund så slutade han och började kolla rakt in i mina ögon, jag kollade ner och såg att han var hård "Du behöver inte suga av mig, jag vet att du inte vill" sa han men jag ville överaska honom så jag gick ner på knä och började suga av honom. " Julia du behöver inte" mer hann han inte säga innan han började lämna en massa höga stön, så jag visste att han gillade det. Efter en stund så hördes det "JA A A AAAG KOMMER" och jag hör hur han lämnar ett riktigt högt stön innan jag får en varm massa i min mun, jag sväljer allt och ställer mig upp och kollar honom rakt in i ögonen, "Wow" är det ända som han svarar "Så va tyckte du?" frågade jag "Det var helt AMAZING, men hur jag trodde ju att du inte ville suga av någon!" sa han "Tja jag ändrade mig, jag ville göra det för din skull eftersom att du alltid brukar göra det skönt för mig när vi har sex, du vet" svarade jag "Men älskling så gulligt av dig, men för mig gör det inget fast du inte vill suga av mig, jag trodde du inte tyckte om sånt." sa han "Jag trodde du skulle bli glad" svarade jag "Såklart jag gillade det älskling, ingen har någonsin gjort det så bra som du gjorde det" sa han "Huh jag har övat lite innan med en gurka" svarad jag och skrattade lite. "Så det är därför du hela tiden velat köpa gurka" sa Isac och skrattade, vi båda skrattade och fortsatte att duscha, jag tvättade bort sminket från Isacs ansikte och efter det så var vi klara så vi tog på oss våra handdukar och jag började sminka mig på nytt. Klockan var nu 15.20 och vi tog på oss våra kläder och gick ner till lobbyn och Isac beställde efter en taxi så att vi kunde åka in till stan och äta och shoppa lite. Taxin kom och vi satte oss i bilen, Isac berättade för chauffören vart vi skulle och han började köra. Efter cirka 20 minuter så var vi framme, hotellet lång en bit ifrån själva staden Tokyo så därför åkte vi taxi in till staden, "Så vill du shoppa först eller äta först?" frågade Isac "Shoppa" svarade jag. Vi gick till ett shoppingcenter som hette GINZA och jag shoppade lite kläder, klockan var 17.15 så vi började söka efter en restaurang "Kolla där" sa jag "Var då" frågade Isac "Sushi no Midori GINZA" läste jag och pekade på en restaurang "Ja dit kan vi gå" svarade Isac och vi gick in. Vi satte oss vid ett bord och började kolla igenom menyn. Vi bestämde oss för att äta sushi så vi beställde det och medans vi väntade så fick vi våra glas vin, det tog typ 20 minuter så var vår mat klar och vi började äta. När vi hade ätit klart så betalade vi och gick till arkadspelhall och började spela på klomaskiner. Vi gick omkring i spelhallen och spelade lite på olika maskiner både jag och Isac vann varsitt gosedjur, Isac vann en gullig igelkott till mig och jag vann en söt dinosaurie till honom. Vi kände oss lite trötta så vi började gå mot vår taxi som tog oss tillbaka till vårt hotell, när vi var framme tackade vi chauffören och gick in till hotellet för att ta hissen upp till vårt rum. Inne på rummet bytte vi till pyjamas, Isac kollade lite TV medans jag tvättade bort mitt smink när jag var klar så gick jag och la mig i sängen för att börja sova. "Gonatt älskling sov gott älskar dig" sa jag till Isac "Gonatt Älskling sov gott älskar dig med" svarade han och vi båda somnade.
.
.
.
.
Hej allihopa förlåt att det har varit ett så långt gapp sedan jag skrev sist, har bara inte haft så mycket motivation och inte orkat skriva helt enkelt. Men hur som helst så hoppas jag att ni gillar denna del.☀️
~Julia

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 23, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LifesaverWhere stories live. Discover now