Del 3: First Kiss Girl

54 3 2
                                    

Isacs perspektiv: Bandet började spela och jag gjorde mig klar att springa ut på scenen, jag kunde hör hur fansen skrek "ISAC/IKKE" och det värmde verkligen mitt hjärta. "Pappa" sa jag "Ja vad är det" svarade pappa "Du får gå ut i publiken sen när det börjar närma sig för First kiss" sa jag "Japp, ska jag ta någon av de som sitter längst fram?" frågade pappa "Nej ta någon som sitter längre bak" sa jag "Uppfattat"svarade pappa. Nu var det dags att spriga upp på scenen "Lycka till" ropade min pappa, jag nickade som svar.

Julias perspektiv: Jag skrek och sjöng med till New way home medans Corinne filmade. Både jag och Corinne höll i planschen som vi hade lagat. När han hade sjungit klart NWH så pratade han en stund och sedan började bandet spela Baby I och Isac började sjunga. Jag kunde inte hålla emot tårarna så där stod jag mitt bland alla andra och grät medan jag sjöng med till Baby I. Efter ca 15 minuter av att han hade både sjungit ( Tierd of missing you, Dream big, Not for nothing, A.N.G.E.L, Let's lie, Sleeapless och Save a girl) och pratat så kom Mikael Gabriel upp på scenen. De sjöng Ring Ring Ring och Liikaa Sussa Kii sen var det dansarnas tur att uppträda medans Isac bytte om. Jag kunde se någon som smög mellan publiken, men jag kunde inte tyda vem det var innan personen kom närmare. Men jag brydde mig inte så mycket om det utan jag fortsatte att heja på dansarna. Tills jag kunde känna någon som ryckte mig i Beast skjorta, jag kollade åt sidan och fick syn på Fredi (Isacs pappa) som pekade på mig och visade att jag skulle följa efter honom. "Corinne vaktar du mina saker?" frågade jag "Jo men vart ska du?" frågade hon undrande och jag pekade på Fredi och hon förstod så hon nickade som svar att jag fick gå. Jag följde efter Fredi in bakom scenen där såg jag några av Isacs dansare som hade paus, "Vad gör jag här?" frågade jag "Grattis du har blivit utvalda att få den stora äran att vara First Kiss Girl" sa Fredi "VA ÄR DET SANT" stammade jag fram med glädje tårar i ögonen "Ja det är SANT" sa Fredi med ett leende på läpparna. "Lasse kommer att hämta dig sen när det är dags" sa Fredi "Okej" sa jag med ett leende på läpparna, bandet började spela First kiss och det kändes som att jag hade fjärilar i magen. Jag såg hur Lasse kom emot mig och jag visste att nu händer det det som jag alltid har drömt om att få bli First Kiss Girl, Lasse tog min han och sa "Är du redo" "JA" svarade jag. Han ledde mig upp på scenen och jag såg hur Isac vände sig om och log mot mig.

Isacs perspektiv: Lasse min dansare hade precis gått för att hämta First Kiss Girl och när han kom upp med henne så kunde jag inte tro mina ögon hon var den VACKRASTE jag någonsin hade sett.

Julias perspektiv: Lasse ledde mig fram till Isac och han tog min hand och frågade vad jag heter "Julia" sa jag glatt "Vilket vackert namn, ge en stor applåd åt Julia" sa Isac medans han fortfarande höll i min hand. Efter att han hade sagt det så började bandet spela den långsamma delen av First kiss. Isac kollade min i ögonen och sjöng "I wanna be your first kiss your (first kiss), I know you wanna feel like this (like this) girl I wanna show you what true love is" och precis när han hade sjungit det så innan jag visste ordet av det så kysste han mig mitt på munnen. Det kändes som att allt och alla runtomkring oss var borta som att det bara var han och jag.

Fredis perspektiv: Jag kunde inte tro mina ögon, Isac hade aldrig kysst First Kiss Girl på munnen förut, det måste vara något speciellt med henne isåfall. Men jag undrar hur fansen reagerar på det här.

Corinnes perspektiv: Det kan inte vara sant Isac Elliot KYSSER Julia på munnen, hon måste vara såååå glad just nu.

Julias perspektiv: När han hade kysst mig klart så viskade han i mitt öra "Här får du VIP-kort till dig och din vän, ni väntar tills konserten är slut då går ni ner till scenen och visar VIP-korterna till en av vakterna och han visar er vägen till mitt rum, syns där baby" jag tog emot VIP-koterna och sade hej då till Isac. Lasse tog med mig tillbaks bakom scenen där Fredi stod. Fredi tog med mig tillbaks till min plats där stod Corinne och kollade på mig. "Så hur var det att KYSSA självaste Isac Elliot då" frågade hon "Helt AWESOME, och gissa vad vi fick VIP-kort" svarade jag "What är du seriös" frågade hon "Jaaa jag är seriös kolla här" svarade jag och visade henne dom. "Vi ska vänta här tills konserten är slut och då ska vi gå ner till scenen och visa dom till en vakt, så tar han med oss till Isacs rum" sa jag åt Corinne och hon nikade som svar.

Här är del 3 sorry för att den blev så lång, men hoppas att ni gillar den😘❤
~Julia❤

LifesaverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin