4.Bölüm

31 19 0
                                    

Oturduğum yerden kalkamamıştım. Kafamdaki sorularla cebelleşirken birden Stephan'nin sesiyle irkildim. "Neredeydin ? " Dedim ve yüzüne bakınca "Ne oldu sana ? " demekle yetindim. Yüzü yara bere içindeydi üstünde sarı Newyork yazan tişörtü kana bulanmıştı , telaşla anlatmasını bekledim.
" Merak etme Daniel küçük bı kaza sadece ," diyerek gecistirdi. Çok ısrar etmiş olmalıyım ki " peki peki anlatıyorum seni almaya gelirken ıssız vadide yolda birden karşıma birşey fırladı ne olduğunu anlayamadım kedi ,köpek falandır galiba göremedim ona çarptım ama arabadan indiğimde yoktu sadece bir canlı olduğunu biliyorum çünkü yerde kan vardı umarım iyidir ,"dedi. Stephan sana bisi olmamasına sevindim dedim. Sonra asıl mevzuyu hatırlayıp ona anlatmak istedim fakat şuan hiç doğru bir zaman değildi. Hadi gidelim dedim. Street caadesine gelmistik.
" Neyin var Daniel hiç konuşmuyorsun ?," Dedi Stephan.
Hala cinayeti düşünüyordum oysa ama anlatmak gelmiyordu içimden. Stephan benim çocukluk arkadaşımdı ve ondan birşey saklayamazdim dükkanların olduğu düz caddede
Yürürken "birşey sorabilirmiyim ?" Dedim. Stephan dikkatle yüzüme baktı ve "Sorun ne? ,"dedi. " Kalnis'i ne kadar tanıyorsun? ," dedim. Bildiğin gibi okulun popiler çocuğu zengin zeki ve yakisikli..
"Peki ya ailesi ?," Dedim.
"Daniel neden soruyorsun yoksa kalnis'e karşı birşeyler mı hissediyorsun? ," Dedi Stephan. Ters ters yüzüne baktığımda onu kasdetmedigimi anlamıştı şu cinayet dedim. Sanirim ölen kişi kalnis dediğim de Stephan'in yüz ifadesi degismişti " Nasıl yani neden ? ," Dedi. Bende bilmiyorum çatı katında ölü bulunmuş sence intihar edecek birisi mı ? Yada cinayete kurban gitmiş olamaz mı ?
Stephan şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu öyle birisi neden intihar etsin ki olsa olsa cinayettir tüm kızlar onun peşinde sonuçta deyip güldü. " Stephan sakanin sırası değil okulumuzda bizden birisi öldürüldü ! ," dedim. İkimizinde kafası karışmıştı polislerde olayı gizli tutuyordu.

Karanlığın İçindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin