Eve geldiğim de annem ve babam yemek yiyordu. "Daniel yemek yemeyecekmisin ? ," Dedi annem. Birşey demeden sofraya oturdum yemek yerken sessizlik çökmüştü babam beni sevmezdi çunki ben onun gerçek kızı değildim yani asıl babam öldükten sonra annem tekrar evlenmişti üvey babamdı aslında iyi birisi bana hiç karışmaz ama ona karşı icim hiç isinmadi.Yemek bittiğinde anneme yardım edip sofrayı topladım mutfağımız küçüktü ama iş görüyordu kahvemi aldım ve odama çıktım. İnternette su çocuk için bı kaç araştırma yapmaya karar verdim kendi döneminden sevgilisi varmis ve ayrilmis pek arkadaşı yok sadece basketbol oynar ve kızları tavlamak için spor yapan bırisi neden öldürülür yada ölür acaba ? Saat 12 yı geçmişti ama uykum yoktu hava almak için camın önüne geldiğimde yine orda aynı yerde aynı şey duruyordu bu gerçek olamazdı.Ruya görüyor olmaliydim fakat uyaniktim bu sefer cami açtım ve öne doğru eğilerek dikkatle baktim evet orda ağaçların arasında küçük bı cisim, orda birşey vardı ve ne olduğunu goremiyordum.Ustume bi hırka aldım ve koşarak evden çıktım ormanlık alan tam karşımda duruyordu ve orda bir sey.. Gidip gitmemek arasında kalsamda ayaklarim beni oraya götürüyordu , birşey beni çekiyordu sanki bilmediğim bı güç. Yaklastim yaklaştım ben yaklaştıkça o gidiyordu ama sanki benim pesinden gelmemi ister gibi yavaş gidiyordu ve kendini saklıyordu neydi acaba o şey ? Ağaçların arasından Suzuki verdim ormana karanlık ve ürkütücüydü korkuyordum ama bi o kadar da merak ediyordum. Ormanin ıssızlığın da rüzgarın sesi kulağıma fısıldiyordu sanki. yaprakların hışırtısı hızlanıyor rüzgar artıyor ve orman iyice karanliklasiyordu. Ormanin tam ortasına geldiğim de hiç bir şey yoktu etrafta ortamı aydınlatan tek şey ayın isigiydi. Etrafına iyice baktım hiçbir şey yoktu neydi o nereye gitmisti ? Korkmaya başlamıştım eve gitmek yatağıma girmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinden
FantasyDaniel sırlar,gizemler,suçlar ve suçlularin olduğu farklı yaratıkların bulunduğunu bu dünyanın gerçek yüzünü görmeye hazır kimin yanında olacağını neler yaşanacağını göreceğiz..