15.Bölüm

9 8 0
                                    

Stephan gergin ama kendinden emin bir şekilde "arkadaşlar bir problemimiz var yani sadece bizim değil burada yaşayan herkezin bir sorunu ve eğer bu sorunu cozemezsek bir çok kişi daha olecek , ben sizden bir şey isteyeceğim sorgusuz sualsiz bize güvenip bize yardım edermisiniz ? " Dedi ve derin bir nefes aldı. Herkez şaşkınlik ve merakla birbirlerine baktilar ama iclerinden birisi bu  yakışıklı uzun boylu olan " ben sana hep guvenmisimdir stephan bunu biliyorsun ve her zamanda yanında olmaya hazırım" dedi , onun böyle konuşması diğerlerinide etkilemiş olsa gerek hepsi bir ağızdan bizde varız dedi sevinmiştim ama hala korkuyordum işin aslını öğrenince gitmeleri beni urkutuyordu. Stephan gözlerime baktı ve onayladim onun konuşması daha doğruydu ve açıklamaya başladı.
"Biz burada olan cinayetlerin sebebini biliyoruz " dediğinde herkes donup kaldı ve Stephan'in açıklamasını bekledi. Stephan herşeyi en başından anlati "kasabamızda ziyaretçilerimiz var bizden olmayan ve tehlikeli canlılar..." diye devam edip anlatırken ben Zu'ya bakmak için yukarı çıktım heyecanlanma ve korkmuştu onuda kötü birisi sanmalarindan ve tepkilerinden onu rahatlatmak için sen çok iyi bir Torasin sen onlardan değilsin bizimlesin ve sana teşekkür ederim dedim biraz olsun rahatlatmıştı biraz konuştuk sonra kapının önünde durup Stephan'in arkadaşlarına yani yeni arkadaşlarımıza hikayemizi anlatmasını izledim.Aradan çok uzun bir zaman geçmeden stephan arkasını döndü ve başıyla işaret etti vakit gelmişti Zu'yu tanıştırma vakti. Hadi gidelim dedim böyle birden çıkmak istememiş olmalı ki benim şapkalı kapşonumu giyip şapkasını örterek indik yavaşça yanlarindaydik herkez merakla Zu'ya bakıyordu onu yatıştırmak için elini tuttum. Ve şapkasını açtığında hepsinin gözleri fal taşı gibi açılmıştı kizlardan bir kaçı istemsiz geriye doğru hareket etti. Zu sakin ve kısık bir ses ile merhaba ben zu size yardım etmek istiyorum ben onlardan degilim hayatımda hiç insan kanı içmedim size zarar vermem veremem ve arkadaşlarıma asla ihanet etmem dedi. Sonra alt siniflardaki kız ayağa kalkıp Zu'ya yaklaşarak elini sıkıp gulupsedi aramıza hoş geldin o zaman..
Sevinmiştim herşey çok güzeldi.
Bu uzun yakışıklı olan liderleriydi galiba o birşeyler söyleyecek gibi oldu fakat sustu bense merak edip
" Şey, ? Birşey söyleyeceksin galiba pardon isimlerinizi aklımda tutamıyorum"  dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın İçindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin