Kafam şu cinayete takılmıştı ve Stephan ile konusacaktim fakat önce ölen kişinin kim olduğunu ogrenmem lazımdı. Eve geldiğimde kimse yoktu dolaptan birseyler atistirip duşa girdim sıcak suyun altında kendimi iyi hissetmistim banyodan çıktığımda aklıma bı an dün gece geldi ve camdan bakma isteği duydum baktığımda sokak bom boştu ve birşey yoktu bu düşüncelerimden arınıp yatmaya karar verdim.Kafamı yastığa koymamla uyumam bir olmuştu. Sabah olduğun da saat 9.20 yi gösteriyordu geç kalmıştım ve Stephan aramıştı evdekileride gece geç geldiği için hala uyuyorlardı. Şu uyku problemini napacagimi bilmiyordum ama biran önce hazırlanıp çıkmam gerekiyordu. Stephanı bir çok kez aradım fakat cevap vermediği için taksi ile gitmem gerekti. Okula vardığımda Stephan ortalıklarda görünmüyordu bende direk cafeteryaya inip bir kahve aldım ve oturmaya başladım. Yan masadaki üst sınıfların konuşmalarına şahit oldum kalnis den bahsediyorlardı bu okulun en çalışkan ve en yakışıklı çocuğuydu ayrıca basket takım kaptaniydi , bir kaç gündür bende onu ortalarda görmemiştim ve öğrendim ki o ceset ona aitmiş bunu duyduğumda vücudum buz kesmisti dona kaldım. Okulun çatı katında Birici sınıflardan bı öğrenci yerde kimildamadan yatarken bulmuş ve onun çığlığına müdür M. Gorgers yetişmiş ve cesedi kaldırmışlar.Kafam karışmıştı bı lise son öğrencisi neden okulunda ve çatı katında ölü bulunabilir ki ? Acaba intihar mı ? Yada cinayet ? Peki ama neden ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinden
FantasíaDaniel sırlar,gizemler,suçlar ve suçlularin olduğu farklı yaratıkların bulunduğunu bu dünyanın gerçek yüzünü görmeye hazır kimin yanında olacağını neler yaşanacağını göreceğiz..