Artık bir arabam vardı heyecandan Stephan'a sarilmistim ve teşekkür ediyordum. Çok mutlu olmuştum. Stephan " ayrıca diye söze başladı okuldan bir kaç samimi arkadaşım vardı onlara ihtiyacım olduğunu söyledim ve hiç düşünmeden kabul ettiler, akşam buraya davet ettim herşeyi anlatıp yanımızda olmalarını isteyeceğim " dedi. Stephan'a hayranlıkla bakıyordum gerçekten çok çok düşünceli birisi olduğunu ilkkez fark etmiştim.
"Evet gençler akşama misafirlerimiz var ve evde yiyecek tek lokma bisi kalmamış akşam yemeği olmak istemiyorsanız alış verise girmelisiniz " dedi zu. Haklıydı yukarı çıkıp bı kapşonlu Hırka ve şapkanın aldım arabaya binerken sen en yapacaksın evde zu dedim. Gözlerini devirerek temizlik diye cevap verdi. Peki kolay gelsin deyip bindim Stephan'a yanıma oturmustu heyecanliydim arabayı calstirdigimda biraz ses yapıyordu ama olsun onu düşünecek lukste degildim. Bir süre sonra yolda ilerlerken aklıma birşey takıldı heyecandan fark edememistim stephan , senin araban nerede dedim . Okulda bıraktım sabah erkenden gitmem gerekecek yürüyerek gideceğim yada belki sen bırakırsın dedi. Neden olmasın dedim. Stephan kütüphaneye gitmem gerek dedi onu yakın bir yere bıraktım benim alışveriş yapmam gerekiyordu ama önce kendimi degistirmem lazımdı ve ilk olarak kuaföre gittim. İçeri girdiğimde nemli bir hava vardı çok kalabalık değildi 1 kişi fon çektiriyor bı kaç kişi sohbet ediyordu boş koltuğa oturdum ve saçlarımı kestirmek istediğimi soyledim. Saçlarım gogusleeimin altına geliyordu siyah ve mat bir rengi vardı çok kısa kesilmesini söylediğimde kuaför yüzüme baktı peki hanfendi dedi. İçinden geçenleri anlayabiliyorum neden diyordu evet ama mecburdum.Saclarim kesildiğinde çok kötü değildi ama farklı olmuştu, kuaforden çıktığımda karşıda bir mağaza gordum içeri girip bı kaç kıyafet aldım isim kısa sürmüştü bu kadarla yetinmeyip yan dükkanda takı satılıyordu girdim ve kaşıma piercing yaptırdım biraz sizladi ama acimadi. Arabaya geldiğimde Stephan'i aradım onunda işi bitmişti ve beni bekliyordu 2 sokak ilerideydi. Ne tepki verecekti acaba diye düşünmüştüm ama en cokda zu'yu merak ediyordum. Stephan arabaya bindiğinde şaşkın bir ifade ile bakiyordu. " Beğenmedin mı ?" Dedim.
Stephan " Sen sen... Çok seksi olmuşsun " dedi. Tesekkur ettim ışıklardan sola dönmemiz gerek dedim, hala bana bakıyordu. " Neden ?" Dedi. Markete uğramaliyiz misafirler deyip hatirlattim. Marketin önüne park ettim arabayı poşetleri koymamiz kolay olsun diye , içerisi sakindi hatta kimse yoktu diyebilirim sırayla dizili raf ve çalışan 2 kişi vardı. İhtiyacımız olanları aldik ve çıktık oyalanmadan eve gitmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinden
FantasyDaniel sırlar,gizemler,suçlar ve suçlularin olduğu farklı yaratıkların bulunduğunu bu dünyanın gerçek yüzünü görmeye hazır kimin yanında olacağını neler yaşanacağını göreceğiz..