Ormanın ortasında yapayalnizdim.korkuyordum, birden bı ses geldi hatta bir kaç ses sanki bir hayvan sürüsü yaklaşıyordu kimildayamadim karanlıgin içinden ufak insan görünümlü daha çirkin bir yaratık çıktı küçüktü ama korkutucuydu ben ona odaklanmistim fakat etrafima baktigimdan ondan bir sürü vardı etrafını sarmislardi kimisi çıplak kimisinin üstünde eski sarsacak benzer yırtık elbiseler vardı yaklasiyorlardi kacamazdim ama şuan kaçmayı çok isterdim etrafında dönmeye başladım napacagimi bilmiyordum korkuyordum neydi bunlar canavar mı ?
"Nesiniz siz, benden ne istiyorsunuz ? ," dedim korkarak.
Fakat ses çıkmadı kalbim yerinden çıkacakmış gibi atiyordu. Onlar üstüme geldikçe ben geri geri gidiyordum ayağım taşa takıldı ve sırt üstü düştüm.Sanki dusmemi bekliyorlarmış gibi üstüme doğru koşmaya başladılar bagarmak başladım fakat kimse duyamazdi biliyordum yinede umut Edip yardım çığlıkları attım ama faydasizdi.Sonra bir agarlik hissettim üstümde ve gerisi karanlık.
Gözlerimi açtığımda mağara gibi bir yerdeydim, burası neresiydi bilmiyorum çok korkuyordum ellerim ve ayaklarım bağlıydı hareket edemiyordum bagarmak başladım tekrardan "imdaaat yardım edin ,!" Diye. Sesimi onlardan birisi duydu ve geldi "Kapa çeneni ," dedi. Onların bizim dilimizi bildiklerini bilmiyordum şaşırdım ama bir yandan da sevindim en azından konuşarak kurtulabilirdim. "Kimsiniz siz , benden ne istiyorsunuz , beni birakin..," dedim o yaratiksa sadece zamanı gelince demekle yetindi. Ne zamani, neyin zamanı bu ? Buradan kurtulmaliydim ama nasıl ? Mağaranın içinde olduğum için akşam mı sabah mı bilmiyordum ne kadar baygın kaldigimida hatırlamıyordum? İçeri içlerinden biri girdi sessiz ve daha pasif bir yaratikdi bu elinde su ve yiyecek vardı yemek istemiyorum beni çıkarın burdan diye bagardim. Ama birşey demeden gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinden
FantasyDaniel sırlar,gizemler,suçlar ve suçlularin olduğu farklı yaratıkların bulunduğunu bu dünyanın gerçek yüzünü görmeye hazır kimin yanında olacağını neler yaşanacağını göreceğiz..