MERHABA BİLİYORUM SİZİ FAZLA BEKLETTİM. BU YÜZDEN İKİ BÖLÜM YAYINLIYORUM. OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Bay Anonimin (evet hala adını bilmiyorum.) benim için ayarladığı yurda geleli bir hafta oluyor. Yarın Üniversite de ilk gün ve ben bir an önce uyuyup, bir an önce yarın olmasını istiyorum. Bu bir hafta boyunca Belin ile birlikte Antalya'yı tuzu, dumana kattık.
Tüm hafta Antalya'nın gezilecek yerlerini gezdik. Gerçi yurdun giriş- çıkış saatleri yüzünde geç saatlere kadar dışarıda kalamıyoruz.
Hatta ilk gün beş dakika geç geldiğim için bekçi bey neredeyse beni içeri almıyordu. Zar, zor ikna ettim.
Erken yata bilmek için yatağa girdim ve saatin 20.30 olmasını umursamadan gözlerimi kapattım. Tabi kapatmam ile telefonuma gelen bildirim sesiyle tekrar kalkmam bir oldu. Telefonu elime alıp yatakta oturur pozisyona geçtim.
Anonim: Heyecanlı mısın?
S: Yooo.
Anonim: Yalancı. Sırf bir an önce yarın olsun diye şimdiden yatağa girdiğine eminim.
S: Emin misin? Yoksa yine beni –her neredense- izliyor musun?
Anonim: Maalesef orada seni izleme şansım olmuyor. Bu yüzden sadece dışarıya çıktığın zaman seni göre biliyorum. Bu yüzden sık, sık dışarı çık diyeceğim ama sen zaten yurdun çıkış saatinde çıkıp, giriş saatinde giriyorsun.
S: Sana ne?
Anonim: Geçen gün cafe de yanına gelen çocukta aynı üniversiteye gidiyor. Seni gördüğü gibi eminim ki yine sulanacak sakın yüz verme çok rahatsız ederse zaten ben bakarım icabına.
S: Sen nereden biliyorsun?
Anonim: Her an peşindeyim.
S: sapık.
Anonim: Nasıl hitap etmek istersen.
S: Yeter kapat telefonu mesaj atma.
Anonim: Neden uyuyacak mısın?
S: Hayır!
Anonim: Tamam ne yapacağını söyle kapatayım.
S: Sana neeeeeeeee?
Anonim: Bir fotoğrafını gönderir misin?
S: Ne kadar istediğine bağlı. 100 üzerinden değerlendir.
Anonim: 1000.
S: Atıyorum.
Anonim: Ciddi misin?
S: Neden ciddi olmayayım sen istedin ben de atıyorum işte. İki dakika bekle.
Anonim: Tamam bekliyorum.
Anonim: Bu kadar tatlı olduğunu bilmiyordum. Görmeyeli (1 saat45 dakika) baya değişmişsin.
S: Hahaha :)
Anonim: Saat 21.00 uyuyacak mısın?
S: Ya sana ne?
Anonim: İnsan gibi sordum. Eğer uyuyacaksan mesaj atmayacağım.
S: Uyumayacağım.
Anonim: Kafana saksı falan mı düştü? Senin şimdi uyumasan bile 'uyuyacağım' demen gerekiyordu. Gerçekten bu gün bir tuhafsın.
S: Tamam uyuyacağım mesaj atma.
Anonim: Çok geç(karşısında ki fotoğrafa bakıp sırıttı.)
S: Ay bir de pozisyon belirtiyor gereksiz.
Anonim: Sende belirtsene ne yaptığını merak ediyorum.
S:(Yatağının yanındaki çekmeceden çıkarttığı silahı başına dayadı ve hiç gözünü dahi kırpmadan sıktı.)
Anonim: :)
S: Sen gülme.
Anonim: Peki
S: Uyuyacağım.
Anonim: Son bir soru; Beni hiç merak ettin mi?
S: İlgilenmiyorum. Yani HAYIR!
Anonim: Peki.
Allah'ım neden ben hep buna yalan söylüyorum. Öyle bakmayın tabi ki de onu çok merak ediyorum. Sırf onu görmek için bile buraya gelebilirdim. Yarın ilk gün ve ben onu görmeyi çok istiyorum. Biliyorum görsem bile tabi ki tanıyamayacağım.
Acaba ondan fotoğrafını istese miydim?
Tabi ki de atmazdı. Hem ne dedi: kendini hemen bana göstermeyecekmiş.
Saçma.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
OY VE YORUMLARINIZI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ADET ANONİM
KurzgeschichtenAnonim: slm. S: kimsin? Anonim:Anonim S: Harbi mi? görmüyoruz biz sanki ekranı. Anonim:Bilmem sorduğuna göre görmemeişsindir diye düşündüm. S: Mümkünse sen bir daha düşünme. Anonim:Benim yerime düşüneceksen neden olmasına? S: Bana kim olduğunu söy...