MERHABA CANLARIM YİNE BEN.
YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.
OKUMA SAYISI ARTMIŞ AMA OY VE YORUMLARDA BİR HAREKETLİLİK GÖREMİYORUM. TÜM OY VERİP YORUM YAPAN TÜM OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR EDERİM.
OY VERMEYENLERİ DE BEKLİYORUM LÜTFEN BEKLETMEYİN.
İYİ OKUMALAR.
"Eee ne zaman tanışıyorsun anoniminle?"
"Bilmem."
"Nasıl bilmem kızım? Sor söylesin. Lan beklide bu seni işletiyor."
"Yok işletmiyor."
"Nereden biliyorsun?"
"Hissediyorum bence gerçekten beni seviyor."
"Peki sen?"
"Ne ben?"
"Sen seviyor muusn?"
"Bir insan hiç görmediği birini sevebilir mi?"
"Eğer bir insan hiç görmediği biri mesaj attığında heyecanlanıp panikleyebiliyorsa demek ki seve de bilir."
"Saçmalama hiç te heyecanlanmıyorum."
"Tamam hadi heyecanlanmıyorsun peki ya kıskançlık? Hiç görmediğin birini kıskanıp kızın birini yolmuşluğun var senin."
"Anlattığıma pişman ettin." Belin dün geceyi hatırlatınca yüzüm düştü.
Dün yurda gittiğimde direk odama çıktım. Odada ki kızlardan biri(adı Merve) bsns pis, pis bakmaya başladı. Bende dayanamadım tabi.
"Hayırdır ne baktın oğluna mı alacaksın?"
"Evet seni oğlum alıp seninkini kendime alacağım."
"Seninki?"
"Ay yurt sahibinin torunu işte. Sen gelmeden hemen önce çıktı Cemileyi azarlamaya gelmiş. Bir ay geçti o olayın üzerinden ama anlaşılan beyimiz bir türlü sindirememiş bir ay önceki konu için azarladı kızı."
"Saçmalama."
"Ama bir şey fark ettim sen ona layık değilsin. Öyle bir adam nasıl seninle takılır ama galiba işini iyi yapıyorsun. Aşık oldum. Senden hevesini bir alsın sonra benimdir."
Birden kendimi kontrol edemedim ve kızın saçlarını yoldum. Birkaç tekme ve tokattan sonra zor bela ayırdılar işte bir yetkili de gelip uyardı. Ama hak etti.
Birden telefonum titreyince hemen açtım.
"Ay, ay,ay anonim mesaj atmışmış. Geri zekalı şey Allahım ya adamla kaç aydır konuşuyorsun ama daha adını bilmiyorsun salak."
"Sus be."
"Tamam sana iyi mesajlaşmalar be kaçtım."
"By."
Anonim: Sen benim için ne zamandır kavga ediyorsun?
S: Sen nereden biliyorsun?
Anonim: Daha bir saat önce arkadaşına anlattın ya.
S: Pislik ya sen orada mıydın?
Anonim: Evet.
S: Peki şimdi ne yapıyorsun ve neredesin?
Anonim: Kalbindeyim ve taht kurmaya çalışıyorum geçti çoktan hazır sadece oturmam kaldı.
S: Benim içime otursa, otursa öküz oturur ve evet galiba o öküz sensin.
Anonim: Aslında ben sana randevu vermek için mesaj attım ama eğer be öküzsem yani ibr insan neden öküzün biriyle buluşmak istesin ki? Değil mi?
S: Aslında söz konusu insan ben olunca öküzle bile randevulaşmak ister.
Anonim: Bence sen beni hoşlanmanın ilerisinde, sevmenin gerisinde bir bağla bağladın kendine.
S: O ne be 'sevmek ve sevmemek işte asıl mesele bu.' Gibi.
Anonim: O söz öylemiydi?
S: Ben yaptım oldu.
Anonim: Sen yapınca her şey olur beni bile bu hale getirdin be küçük.
S: Küçük?
Anonim: O cümlede en az on kelime var ve sen içinden sadece bu kelimeyi mi yadırgadın?
S: Evet. Hem sen kaç yaşındasın ki?
Anonim: Senden de bu okulda okuya tüm öğrencilerden de daha büyüğüm be ve sen bu okulun en küçüklerindensin.
S: Okulda bir öğrenci var ikinci sınıf ama üç yıl dondurmuş. Yani benden dört yaş büyük.
Anonim: O benden bir yaş küçük.
S: Yoksa öğrenci değil misin?
S: Hiiii sen öğretmen misin?
S: Ben şu an yasak ilişki mi yaşıyorum?
S: Öğretmen- öğrenci ilişkisine hayır yazılı pankartlarla mı karşılayacaklar beni?
Anonim: Sakin ol güzelim hayır öğretmen değilim. Ayrıca sakın okulun en büyük öğrencisini araştırmaya kalkma sadece yorulursun.
S: İyi öğrenci olmana sevindim.
Anonim: Öğrenci olduğumu söylediğimi hatırlamıyorum.
S: Nasıl? Ama sen öğretmen değilim dedin.
Anonim: Bu okulda öğretmen, öğrenci dışında bir yığın makam var. Kantincisi, kafeteryacısı, garsonu, işletme görevlisi... vb.
S: Peki ne zamana randevulaştık?
Anonim: Biz randevulaşmış mıydık?
S: Evet randevu dedin yaaaaa oyunbozanlık yapma. Mızıkçı.
Anonim: 27.07.2017.
S: Bu ne?
Anonim: Randevu günü.
S: Ee bu, bu günün tarihi.
Anonim: Aşık olduğum ve benden aşırı dereceden hoşlana kızı daha fazla bekletmeyeyim.
Galiba herkes haklı en çok ta Anonim.
Ben bu adamdan hoşlanmıyorum daha fazlası.
Ve benim bu adamı sevmem çok yakındır aha buraya yazdım.
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR CANLARIM.
YİNE İKİ BÖLÜM ATACAĞIM OY VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ADET ANONİM
Short StoryAnonim: slm. S: kimsin? Anonim:Anonim S: Harbi mi? görmüyoruz biz sanki ekranı. Anonim:Bilmem sorduğuna göre görmemeişsindir diye düşündüm. S: Mümkünse sen bir daha düşünme. Anonim:Benim yerime düşüneceksen neden olmasına? S: Bana kim olduğunu söy...