Herkese yeniden merhaba arkadaşlar. Bundan sonra başa açıklama yazmayacağım ve direk hikayeye gireceğim. Eğer başa açıklamalarımı yazmamı isterseniz yorum yaparak bana bu isteğinizi bildirebilirsiniz.Sizin görüşleriniz benim için çok önemli. Lafı fazla uzatmadan hikayemize geçelim. Umarım beğenirsiniz.
Bahar'dan:
Otelin merdivenlerini heyecanla çıkmaya başladım. Onun yanında kendimi o kadar iyi hissediyorum ki. Beni ne yapıp ne edip dünyanın en mutlu insanı yapıyor. Bu düşüncelerle merdivenin basamaklarını ikişer üçer çıkarken oteldeki odamın önüne nihayet geldim. Kapıyı açıp odaya girdim ve çabucak üzerimi değiştirdim. Bu gün çok yorucu bir gün olduğu için kendime bir bardak yorgunluk kahvesi yaptım. Kahvemi yudumlarken penceremin önüne geçip dışarıyı derin bir oh çekerek izlemeye başladım. Bir anda gözüme otelin önündeki direğe yaslanmış öylece duran Yavuz çarptı.
Bahar: "Hala neden gitmedi acaba" diye mırıldandım.
Ve merak beni çoktan yenmişti bile. Bi anda kendimi onun yanında bulmuştum.
Bahar:"Yavuz neden gitmedin hala eve"
Yavuz:"Unuttun mu deli kız ben senin korumanım"
Bahar:"Korumam olman bu saatte beni burda bekliyeceğin anlamına gelmiyo"
Yavuz:"Nerde beklememi istersin"
Bahar:"Hımmmm"
Biraz düşündüm çünkü onun sokakta kalmasına gönlüm el vermiyordu.
Bahar:"Bulduuuummm" var gücümle bağırdım.
Yavuz:"Evet deli kız seni dinliyorum"
Bahar:"Benim odada kal. Bak Yavuz biliyorum kabul etmek istemiceksin ama karar vermeden önce beni bi dinle sonra kararın ne olursa olsun razıyım. Anlaştık mı?
Yavuz'dan:
Normal şartlarda karşımda başka bir kız olsa hiç tereddüt etmeden onu reddederdim ama Bahar farklıydı beni ona çeken bi şey vardı. O yüzden hiç düşünmeden cevabımı verdim.
Yavuz:"Anlaştık" dedim yüzümdeki gülümsemeyi daha fazla tutamayarak.
Bahar:"Yavuz bak bana üç saat uyku yetiyo eğer sana da üç saat uyku yeterse sırayla ücer saat uyuruz hem sen uykusuz kalmazsın hem de benim içim biraz olsun rahat eder. Olmaz mı Yavuz lütfen."
O konuşurken akıp gitmiştim ona. O kadar güzel konuşuyordu ki çoktan dalmıştım ona. Ta ki olmaz mı Yavuz lütfen diye yalvardığını duyana dek. Onu üzmek istemediğim için hemen kabul ettim teklifini. Sonra odasına çıkmaya başladık. Odasına çıkarken hiç konuşmadık. Odaya nihayet geldiğimizde konuşmaya ilk ben girdim.
Yavuz:"Hadi uyu bakalım deli kız sen."
Bahar:"Yavuz ama benim uykum yok. Uyumasak olmaz mı?"
Yavuz: Olur da uyumasak ne yapıcaz ki bu saatte?
Bahar:"Hımmm. Bulduuuummm. Dertleşelim hadi. Dertleşmek dediğim yani birbirimiz hakkında bilmediğimiz şeyler öğrenelim bu gece olmaz mı? Nolur Yavuz nolur."
Yavuz:" Tamam baş belası tamam." o kadar hızlı konuşuyordu ki hızına yetişemiyordum.
Bahar:"Yavuz ben senin hiç anne ve babanı yanında görmedim onlara ne oldu."
Bahar'dan:
Sorduğum soruyla bi anda suratı düştü. Daha fazla meraklandım ve dikkatle vereceği cevabı bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
Teen Fiction+Biz diye bi şeyin olması imkansız. -İmkansız diye bir şey yok. Biz istersek her şeyi oldururuz. Biz istersek her şeyin üstesinden geliriz. +Yapamayız, gücümüz yetmez. Hiç umudumuz yok. -Benim umudum sensin. +Seni seviyorum. -Seni seviyorum. . . . ...