Yavuz'dan:
Bahar uyurken o kadar güzel o kadar masum oluyordu ki onu izlemeye doyamamıştım adeta. Gözlerim kapanmaya başlamıştı yavaş yavaş ama uyumamam gerektiğini biliyordum çünkü Bahar'ın hayatı benim için ve Karabayırlılar için çok önemliydi. Kapanmak için adeta kendini zorlayan göz kapaklarıma karşı direnmeye çalıştım. Yaklaşık beş dakika kadar böyle göz kapaklarımla savaş vermeye devam ettim. Ta ki o ses duyulana kadar. Bi anda Bahar'ın telefonundaki alarm çalmaya başladı. Bahar'ın uyanmaması için alarmı elimden geldiğince çabuk kapatmaya çalıştım ama başaramamış olucam ki Bahar'ın sesiyle olduğum yerde kalakaldım.
Bahar: Eee anlaşmamıza uyucaz demi. Hadi bakalım uyku sırası şimdi sende sarı komutan. ( dedi uykulu gözlerle)
Bana sanki büyü yapmıştı.
Az önce benimle savaş veren göz kapaklarım şimdi kapanmak istemiyordu. Bu kadar kısa bi sürede naptın bana bilmiyorum Bahar ama ne yaptıysan çok güzel bi şey yaptın. İyiki Tanımışım Seni.Yavuz: Bahar benim uykum yok ama.
Bahar: Eee o zaman biz de dertleşme kısmına geri dönelim o zaman olmaz mı? (dedi uykulu bir şekilde)
Yavuz: Tamam tamam deli kız devam edelim. Ama bu sefer ilk ben sorucam anlaştık mı? (der gülümseyerek)
Bahar: Olur. Anlaştık.
Yavuz: Ne sorsamm. Hımmmmm. Şey buldum. Hayatın boyunca hiç sevgilin oldu mu ? Ve şimdi var mı?
Bahar: Hayır hiç olmadı şimdi de yok. Hem sen neden böyle bi soru sorma gereği duydun ki?
Yavuz: Ya şeyyy... Neden sorucakmışım canım. Öylesine meraktan işte.
Bahar: Tamam tamam ben seni hiç bozmıyayım şu an. O zaman ben de aynı soruyu sorayım da adaletsizlik olmasın şimdi. Hiç sevgilin oldu mu ve şimdi var mı?
Yavuz: Ohoooooo. Benim koleksiyon yapmışlığım bile var.
Bahar: (aniden suratı düşerek) Koleksiyon mu?
Yavuz: Evet anlarsın ya sevgili koleksiyonu.
Bahar: Ne diyeyim yeni koleksiyonun hayırlı olsun. (der sinirden kıpkırmızı olmuş ve sinirini belli etmek istemezcesine)
Yavuz: Kıskanma kıskanma sadece şaka yapmıştım. Hiç olmadı sevgilim merak etme.
Bahar: Hayır ne kıskanıcakmışım ben seni hem banane ki senin özel hayatından. (der Yavuz'un sözlerinden sonra çok sevinerek ama bu sevincini belli etmemeye çalışarak)
Yavuz: Evet evet neden kıskanıcakmışsın ki demi ama?
(der gıcıkça sırıtarak)Bahar: Aynen demi yani. Neyseeee uyu artık sen hadi bak uykusuz yapmak zorunda kalıcaksın korumalığımı. (utanarak)
Yavuz: Tamam bencede ben uyuyayım yoksa benim asaletime dayanamayıp beni öpmek falan istersin mazallah.
Bahar: Yavuuuzzzz.
Yavuz: Tamam tamam sustum.
Bahar'dan:
Onu izlemekten o kadar çok keyif almaya başladım ki zaten çok geçmeden uykuya dalmıştı. Bi anda ellerimin istemsizce onun yüzüne doğru hareket ettiğini fark ettim. Çok geçmeden ellerim o yumuşacık yanaklarının üzerinde dolanmaya başladı. Sonra rüyada olmadığımızı fark ederek ellerimi çabucak Yavuz'un yüzünden çekmeyi başardım. Onu tekrar izlemeye dalmıştım. Sahiden bu adam bana ne yapmıştı öyle. Bana ne yaptığını hiç bilmiyorum ama öğrendiğimde dünyanın en mutlu insanı olacakmışım gibi hissediyorum. Hem bu düşüncelere hem de Yavuz'a çoktan dalıp gitmiştim. Yaklaşık yarım saat kadar onu öylece oturup izlemiştim. Sonra dilimin kuruduğunu hissettim ve su içmeye mutfağa gittim. Bi anda bardaklardan birisi kırıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
Ficção Adolescente+Biz diye bi şeyin olması imkansız. -İmkansız diye bir şey yok. Biz istersek her şeyi oldururuz. Biz istersek her şeyin üstesinden geliriz. +Yapamayız, gücümüz yetmez. Hiç umudumuz yok. -Benim umudum sensin. +Seni seviyorum. -Seni seviyorum. . . . ...