🕃6🕄

532 17 0
                                    

Aklıma geldikçe sırıtıyordum. Cidden söylemişti böyle bir şeyi. Hoşlanıyordu demek benden. Kafeden çıkıp öylece yürüyorduk.

Ağzımızdan tek kelime dahi çıkmıyordu. En sonunda dayanamadım. Ve sordum.

"Ciddi misin?" Bana bakıp sustu. Demek ne demek istediğimi anlamamıştı.

"Yani... Benden hoşlanıyor musun?"

Önüne bakıp gülmüştü. "Öyle olmasını mı isterdin peki?"

Oflayıp devam ettim. "Söylesene adam gibi işte. Hoşlanıyor musun hoşlanmıyor musun? "

Yola bakıp konuştu. "Hayır."

Birden suratım düşüvermişti. Ama neden? Hoşlanmazsa hoşlanmasın. Umrumda mı? Belki. Yani birazcık. Ya da değil.

Ben böyle suratı asık bir şekilde yolda yürürken konuşmaya başladı.

"Bakıyorum da üzüldün. "

"Ne üzüleceğim ya? Hatta sevindim bile. Senin gibi bir sapıkla birlikte bile olmak iğrenç. "

"Bak sen. İyi üzülme bakalım."

"Biz nereye yürüyoruz ya? Saçma birşey söyledin. Sonra kaptırdık gidiyoruz bir yere."

"Senin için saçma mıydı? "

"Neden bahsediyorsun? Anlamıyorum cidden. Biraz açarsan? "

"Boşver. Unut gitsin."

Konuşmamız bundan ibaretti. Hayır anlamıyorum ki. Dengesiz midir nedir? Bir öyle diyor sonra dediği şeyi kabul etmiyordu.

Kafamı karıştırıp bulandırmaktan başka bir şey yapmamıştı. Önce hoşlantı dedi. Sonra sorunca hayır falan dedi. Konuşmaya mı utanıyordu?

Kafamı sallayıp kendime gelmeye çalıştım. Yaptığı ve söylediği sözler beynimi karıştırmaya yönelikti.

Bir banka oturmuştu. Sahile gelmiştik. Bende yanına oturdum. Öylece denizi izledim. Sonra aklıma annem gelmişti. Onu hiç aramamıştım.

Telefonu çantadan çıkarıp aradım. Ama açmamıştı. Belki bir işi vardı. Ama ben bunu Berkan'dan öğrenebilirdim.

Bu sefer de onu aradım. Ama o kapanmaya yakın açmıştı. Sanki bilmiyordu benim böyle şeye kızdığımı.

"Alo Berkan?" Berkan ismini duymasıyla kafasını saniyesiyle bana çevirmişti.

"Abla? Niye aradın ki? Yani tabii arayacaksın. Ablamsın çünkü. Ne oldu ya da kapat ya."

"Ne oluyor orada anlat. Saçmalamayı kes, ta buradan oraya getirtme beni."

"Abla valla benim suçum yok. Annem şey yaptı."

Kaşlarımı çatıp banktan kalktım. Biraz uzaklaşıp sinirle konuşmuştum.

"Ne işler dönüyor lan orada?!"

"Annem ve..." ve dediğine göre kesin bir kişi daha vardı. Ama kim?

"Söyle Berkan. Buradan oraya sinirle uçarım Berkan."

"Annem ve babam sen gittikten sonra iki kez falan buluştular. Annem böyle şüpheli falan davranınca bende takip ettim. Sonuç bu."

Sonra telefonu kulağımdan çekip derin bir nefes aldım. Ne amaçlıyordu bunlar?

KOLEJLERLE OKUL GEZİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin