Beni öpüyordu. Bende beceriksizce karşılık vermeye çalışıyordum. Dudaklarını ayırdığında nefes nefese kalmıştık. Alnını alnıma yaslayıp konuşmuştu.
"Bu... Sen çok farklısın Derin..."
İlk öpüşmemi aşık olduğum çocuğa vermiştim. Pişman mıydım? Hayır. Sonra düşünmeye başladım. Güzeldi. Sanki havalardaydım. Uçuyordum.
"Şey..."
"Ney?"
"Beni öpmeni sevdim. Yani... Hoşuma gitti."
"Demek sevdin benimle öpüşmeyi? Demek hoşuna gitti?" diyip beni kucağına oturtup tekrar öpmeye başlamıştı. Onu öperken yaptıklarını taklit etmiyordum.
İçimden nasıl gelirse öyle yapıyordum. Birden beni yere yatırmıştı ve öyle öpmeye başlamıştı. Aniden ayrılmıştı.
"Siktir..."
"Ne oldu?"
"Bak fazla ileriye gitmemeliyiz. Yoksa ikimiz içinde iyi olmaz."
Utançla ellerimle yüzümü kapattım. Ama ellerimi yüzümden çekmişti. Ve yanaklarımı öptü. Yanıma yatıp yanaklarımla oynamaya başlamıştı. Bende gülüyordum.
Bir süre daha orada kalmıştık. Sonra beni eve bırakmıştı. Giderken de yanağımdan hızla öpüp gitmişti.
Eve girdiğimde kimse yoktu. Bende kendimi banyoya attım. İşimi hallettikten sonra üzerime rahat bir şeyler giydim.
Bugün çok şey olmuştu. Öpüşmüştük. Beraber tepeye çıkmıştık. Vakit geçirmiştik...
Saat daha öğlen dörttü. Çisem'i arayıp bize gelmesini istedim. Çok geçmeden de gelmişti.
Oturup sohbet ettik. Ben ona olanları anlattığımda şoktan bir ara kendini yere atmıştı. Bende bayıldığını sanmıştım.
"Siz sevgili misiniz? Eniştem mi oldu?"
"Evet sevgiliyiz ama istersen biraz daha bağır mahalle duysaydı."
Beni tebrik etmişti. Annem yarım saat sonra gelmişti. Bize yiyecek bir şeyler hazırladı. Birkaç saat sonra Çisem gitmişti. Bende biraz test çözmeye karar verdim.
Odama geçip hummalı bir test çözme işine girdim. Kaç saattir test çözdüğümü bilemiyordum. Ama bayağı çözmüştüm. Yarım kalan test kitaplarımı bitirmiştim. Hava kararmıştı.
Saate baktığımda gece olmuştu. Telefonuma baktığımda 47 mesaj ve 33 kere de arama vardı. Hepsi de Yasir'den gelmişti. Odanın kapısı tıklanınca girmesini söyledim.
Annem elinde kendi telefonuyla girdiğinde şaşırmıştım.
"Al kızım, Yasir arıyor."
Kafamı sallayıp aldım elinden.
"Efendim?"
"Prenses! Sen iyi misin?"
"Evet evet. Sen iyi misin?"
"Değilim! Sana bir şey oldu diye çok korktum. Lanet olası telefonuna niye bakmıyorsun!"
"Of. Test çözüyordum. Sessizde kalmış. Özür dilerim."
"Neyse, seni özledim."
"Bende. Ama şuan çok yorgunum. Sabah konuşalım mı?"
"Olur dinlen sen. Öptüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJLERLE OKUL GEZİSİ
Teen FictionEğlenmek için sınıf öğretmenleriyle Antalya'ya tatile giden Devlet okulu öğrencileri. Gittikleri andan beri kimisi için tatilini berbata çeviren bir olay gelişir. Kolejli öğrencilerle aynı odalarda kalmak zorunda kalırlar. Ama bir şey olmuştur. Der...