39

3.3K 275 20
                                    

Ace pov

Aku menelan air liur.What the hell Zaf? Seriously?is this really you? Our "lovely" pengawas?

No i dont think so.

Pegangan di leherku dia eratkan.Aku susah nak bernafas.

"Kau tak patut datang sini tau Iena.Sangat-sangat tak patut"Zafril mula berkata-kata.

Aku diam.Memikirkan cara untuk lari dari situasi ini.

"Weh kau tahu tak aku suka kau? Dari dulu.So please jangan dekat dengan CEO bugriotal?Aku merayu"Suara Zafril semakin merayu.Dagunya diletak elok diatas kepala aku.

Geli sial.

Pantas aku menggenggam tangannya erat dan memusingkan tangannya kebelakang.

Tumbukan padu dilepaskan di perut dan aku mengambil pisau kecil yang aku sorok di belakang stokin dan mehiris sedikit perutnya.

Ya know, siapa yang follow cerita aku dari log in tahu yang tummy is my favourite body part 💙

Zafril yang rebah menahan sakit aku pandang sekilas.

"Ya know i dont care who the fuck is Bugriotal's Ceo.I will kill who ever make Adame like that.Well,i am smart amd rude bastard after all"

Zikri POV

Aku duduk diatas tilam.Tilam ke dalam perlahan-lahan

Okay aku merepek.Aku sedang cuba menahan nafsu untuk tidak makan ramen.

Dan akhirnya aku tewas.

Baik.

Aku membaringkan badan di atas katil.

" Abang!"Sergahan Shira buat aku terkejut.Dan Shira sangat pelik dengan reaksi aku.

Okay pahal baku sangat?

"Weh kau asal?Kau tak pernah terkejut macam ni tau.Kau sepatutnya dah tahu yang aku akan datang sergah kau.Kau nampak masa depan kan?"

Aku diam.

"Kau hilang kuasa kau ke?"Shira menyoal lagi.Pantad aku menggeleng kepala laju.

Beg sandang aku ambil dan terus berlalu pergi ke markas.

"Ni mesti kerja perempuan tu !"Shira menjerit sendirian.

Aku menggeleng kepala perlahan.Tahu kau sayang aku but seriouslu Shiraaaaa.Its not her fault(?)

Dragon POV

Adame yang terbaring lesu aku pandang tanpa perasaan.

"Adame,aku minta maaf aku libatkan kau dalam hal ni.Sumpah aku sebenarnya .. tak nak jadi sampai macam ni.Okay aku merepek"Aku berdecit sedikit menahan tawa dalam duka.

"Kau tahu?Masa kita kecil..aku paling suka main dengan kau.Bila Iena takmau main dengan aku , aku pergi dekat kau.Aku seronok.Aku minta maaf sekali lagi sebab libatkan kau dalam hal ni"Pintu perlahan-lahan dibuka dan aku melangkah kebelakang perlahan-lahan memeberi peluang untuk doktor memeriksa Adame.

Sesaat,dua saat,tiga saat.Tiada siapa yang kedepan.

"Kenapa kau kena muncul sekarang Emi?"

Bulu roma aku, meremang.

-tbc-

Maaf sbb updte lambat.Minggu lepas srsly bz gila dgn jamuan hari sukan perbarisna bagai srs sory okay?Anywy aku rasa bab ni hambar gila so ... aku akan updte lepas 35 vote.Okay goodnight !

Hi Abang PengawasWhere stories live. Discover now