אני אוהב אותך" הוא אמר והמזלג נפל מידי....
"אתה מה ?" שאלתי מופתעת
"אוהב אותך" הוא אמר והחזיק בידי....
נשארתי המומה, לא ידעתי מה לומר, אנחנו פאקינג הכרנו רק היום, דמעה זלגה מעיני וירדה במורד לחיי מותירה אחריה שביל רטוב ומלוח מעט....
"אני מצטער. פשוט עוד מהחוג התאהבתי בך... אני יודע שאת עם נייל וסליח...." הוא אמר והשתקתי אותו.
"זה בסדר, אלו הרגשות שלך וזה ממש בסדר, אתה ידיד שלי ולא יותר מזה, זה הסוד שלנו, עכשיו בוא נחזור כי עוד שעה אני וזאין יוצאים למסעדה שאין לי מושג איך אני אוכל בה" אמרתי וקמנו
"זה המקום שלנו" הוא לחש באוזני בעוד הוא עומד מאחוריי ומצמיד אותי אליו, בטנו נגעה בגבי והעבירה בי תחושה נעימה....
"בוא נזוז" אמרתי והתנתקתי מהחיבוק, הנסיעה הייתה שקטה ושהגענו הארי עלה לחדרו ואני עליתי לחדרי.
"איך היה?' שאלה אמנדה
"מדהים." אמרתי לא מרבה במילים ומוציאה מהארון בגד לבילוי , הוצאתי שמלה שחורה עם נצנצים שחורים ונעלי בובה לבנות, מרחתי אודם על שפתיי ושמתי קצת מייקאפ שיסתיר את זה שטיפה האדמתי לפני חצי שעה שבחור מפורסם מאוד שהוא במקרה אחד מהחברים הכי טובים של חבר שלי, אמר לי שהוא אוהב אותי.... שמתי עגילים שחורים יפים וירדתי למטה.
"לאן זה?" שאל נייל מהמטבח
"למסעדה"
"עם...?"
"זאין..." אמרתי והבטתי בו
"תהני בייבי" הוא אמר ורץ אליי, הוא הפיל אותי על הספה ונישק אותי, ללא הפסקה וללא הכרה
"אממ.... אתם יכולים לעלות לחדר" אמר מישהו
"בטח ליאם תן לסיים רק את הנשיקה הזאת" נייל אמר והרחקתי אותו ממני.
"תקשיבי אמילי, סורי סורי אנלא יכול היום מחר זה טוב??" זאין אמר והנהנתי
"תודה אחי" נייל אמר
"על מה ??" שאלנו אני וזאין.
"שיהיה לי אותה כל הערב" אמר נייל בפרצוף שובב והרים אותי על הכתף שלו....
"אהההאהההה נייל תוריד אותי" אמרתי בעוד הוא רץ במעלה המדרגות לקומה הרביעית שם עוד לא הייתי עד היום. נכנסנו לחדר שכנראה שהיה שלו והוא נעל אחריו את הדלת בעוד אנו מתנשקים בתשוקה בלתי פוסקת....
"אני אוהב אותך" הוא אמר והצמיד אותי לדלת
"גם אני אותך הא..." באתי לומר והוא עצר את הנשיקה
"הארי?" הוא שאל מאוכזב
"האני בייבי האני עכשיו סתום ונשק אותי" אמרתי בבלבול ומשכתי אותו אליי.
בוקר, זה היה בוקר. התעוררתי במיטה של נייל בחדרו המבולגן בעוד אני בלבוש תחתון בלבד , נייל לא היה ליידי ולא היו שם בגדים שלי חוץ מהשמלה, לקחתי חולצה ענקית של נייל שהייתה בצבע אפור עם כיתוב ירוק והייתה זרוקה על הרצפה ונעלתי את הדלת של חדרו..... הוא חבר שלי עכשיו ואני הולכת לעשות לו חיפוש בחדר וכל מה שלא נראלי להעיף משם. התחלנו בארון, החלטתי לעשות שקית ולהראות לו מה אני רוצה להעיף , הייתה שם חולצה סגנון הוואי בצבעים ירוק כחול כתום אדום וצהוב, לשקיתת!! היו שם עוד כמה מזעזעים שהלכו לשקית והמשכתי לחפש בחדרו, חוץ מכמה עיתונים עם שערים של בנות לא מצאתי כלום, לשמחתי. ירדתי למטה עם החולצה של נייל עליי שראיתי שהארי יושב עם מישהו בסלון, ליתר דיוק מישהי, מישהי שהייתה לי כלכך מוכרת, זיהיתי אותה, זיהיתי את הבחורה שישבה עם הארי בסלון. זו הייתה היא, נוי, אחותי הגדולה, באתי לעלות בשקט למעלה ..
"אמילי בואי חיפשו אותך כאן מישהי..." אמר הארי וצחקק.
"אני עולה להתלבש" אמרתי בעודי עולה במעלה המדרגות על עבר חדרי , אמנדה עוד ישנה וכך גם הקטנים.
שמתי עליי חולצה לבנה קצרה עם כיס קטן בצד שמאל למעלה, ג׳ינס קרעים ונעלי סניקרס כחולות. ירדתי למטה וחייכתי.
"היי " אמר הארי וחיבק אותי
"היי" אמרתי במבט של מה-לעזאזל- היא-עושה-פה?
"היי נסיכה מלא זמן לא התראינו" היא אמרה וחייכה את החיוך שלה, החיוך המושלם שלה....
"כן... מלא זמן... איפה נייל?" שאלתי מנסה להעביר נושא.
"נייל זה?" שאלה נוי והארי חייך
"החבר המסוקס שלה" אמר כמו פרחה והסתכלתי עליו במבט עצבני
"אומייגד למה לא סיפרת לי?? סיסטר ממתי את ככה מסתירה ממני??" היא שאלה נרגשת
"מאז שהתחלת לצאת כל יום עם בחור אחר, היית חוזרת שתויה ולא הייתי מעניינת אותך. מאז שאמרת לי שאת שונאת אותי" אמרתי בהחלטיות ועליתי למעלה
להמשיך??
שנהב
YOU ARE READING
stay- Harry fanfic
Fanfictionמה היא תעשה אחרי שהכל השתנה? היא לא זאת שהשתגעה. הם טועים... היא אוהבת אותו.... אבל גם אותו.... היא התחילה בתור רקדנית אבל אחרי שהם נכנסו לה לחיים.... הכל השתנה. אמילי לא תיארה לעצמה כמה החיים שלה הולכים להסתבך מרגע לרגע. מנשיקות ועד בגידות. ...