H2

116 14 0
                                    

Hoi iedereen, weer een nieuw hoofdstuknie op wattpad. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen.
Veel leesplezier

POV Link (weeral xd)
Ik werd wakker en voelde iets zachts tegen me liggen. Het was Harm. Hij is zo schattig als hij slaapt dacht ik. Ik sta voorzichtig op en ga naar beneden om een ontbijt te maken voor ons 2. Als alles klaar is komt niet veel later Harm moeilijk naar beneden maar het lukte wel. "Goeiemorgen" zeg ik. Hij zegt goeiemorgen terug en gaat zitten. Na het ontbijt gaan we op de bank chillen. "Zullen we wat gaan gamen " vroeg ik. " ja is goed " zei hij terug. We gingen naar boven en ik zette de wii aan. Na 3 uur te hebben gegamed word Harm gebeld. "Het is mijn moeder" zegt hij. Hij gaat op bed zitten en neemt op.

POV Harm (s'nacht )

Ik heb echt koud. Ik ga een beetje naar Links en voel dat Link lekker warm heeft. Ik ga voorzichtig tegen hem liggen zodat hij het niet merkt. Ik droom over de dag dat ik hem zou kussen ik ben zo verliefd op hem. Of dat hij mij zou kussen dat zou echt zo mooi zijn. Opeens voel ik dat Link uit bed is gegaan, zijn zacht rug waar ik tegen lag was weg. Maar liet het zo weinig mogelijk merken. 15 minuten later probeerde ik ook op te staan. Gelukkig deed mijn voet al minder pijn, maar er op lopen kan ik nog niet. Ik hinkel naar de deur en trek hem open. Op de trap hou ik goed de leuning vast en ga voorzichtig op 1 been de trap af. "Goeiemorgen "hoor ik een liefe zachte stem zeggen. "Goeiemorgen" zeg ik terug. Ik ga aan tafel zitten en bedank Link voor het ontbijt. Nadat ik en Link ons hadden opgefrist en ons hadden klaar gemaakt gingen we allebei een beetje te chillen op de bank tot Link vraagt " zullen we gaan gamen.". "Is goed " zei ik terug. Hij helpt me om naar boven te lopen. Dan gaan we achter zijn monitor zitten en start hij de wii op. Na 3 uur te hebben gegamed gaat mijn telefoon. Ik zie dat het mijn moeder is. En denk wat moet zij nou weer. Link keek naar me en ik nam op. "Harm WAAR BEN JE!" Hoor ik ze schreeuwen. "Wat kan jouw dat scheelen je bent toch nooit thuis" zei ik rustig. "Waar ben je!! Hoor ik haar zeggen. "Bij een vriend, ik voel me echt alleen omdat ik niet meer op school zit dus niet veel meer contact heb met mensen". "En jullie zijn toch nooit thuis, je zou pas volgende week komen". "Kom Nu Naar Huis of je zal wat krijgen Harm!" Schreeuwt ze. "Oke ik kom wel om te horen dat jullie weer weg gaan! "Zei ik boos en hing op. Ik kon het niet laten en huilde. Link kwam naast me zitten en deed een arm om me heen. "Ik moet naar huis" zei ik snikkend. "Is goed moet ik mee gaan?" Vroeg Link. "Liefst" zei ik. Link hielp me om naar beneden te gaan en liep met me mee naar buiten. We waren een straat verwijderd van mijn huis. "Link wacht en doe je ogen dicht". "Oke zei hij en stond voor me. Ik pakte zijn wang en gaf hem een lange zoen. Hij trekte zich niet terug dus dat was een goed teken. "Sorry" zei ik verlegen. "Je hoeft geen sorry te zeggen" zei hij en pakte zacht mijn gezicht en zoende me. Ik werd heel rood maar voelde me zo gelukkig. "Bedankt voor ervoor te zorgen dat ik me weer gelukkig voel" zei ik. "Bedankt om een gat in mijn hart te vullen" zei hij zacht. "Voor ik het vergeet mag ik je nummer" zei ik. " tuurlijk" zei hij en gaf zijn telefoon waar zijn nummer te zien was. Ik gaf ook mijn nummer aan hem en we liepen naar mijn huis. "Ik app je nog vanavond" zei ik. "Is goed " zei hij terug. Voordat ik de deur open deed hield hij mijn gezicht vast en gaf me nog een lange zoen. "Bye" zei hij. " bye " zei ik en ging hinkelend naar binnen. Maar toen.....

Ow cliffhangertje xdd hopelijk vonden jullie het leuk.
Tot het volgend hoofdstunkie.

I love you, brother and sister [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu