Hoi iedereen het is eindelijk tijd voor die cliffhanger. Lees maar gewoon xd
Veel leesplezierpOV Harm
Ik hinkelde naar binnen maar toen werd ik gepakt en op de grond gegooid. "WAAROM LIET JE ONS ACHTER?!" Zei mijn vader. "Waarom denk je ik wil niet alleen zijn en jullie zijn nooit thuis". "O ja en ik moet jullie nog wat vertellen " zei ik trots en probeerde recht te staan. "Wat dan" zeiden mijn ouders allebei. "Ik ben verliefd en ben homo"zeg ik. "Waarom ben jij zo'n slecht kind!" Riepen ze. En mam begon te huilen. "Is mijn zelf zijn zo erg dan" riep ik terug. Voordat ik wist schopte mijn vader in mijn buik. Ik viel op de grond van de pijn en daarna begon mijn moeder mij ook te schoppen. Bloed stroomde lichtjes. Toen ze even naar de keuken gingen pakte ik mijn kans weg van hier dacht ik. Ik pakte mijn tas die ik had gemaakt om bij Link te slapen en liep naar buiten tot aan het huis van Link. Ik belde aan en klopte. En jeremy deed open. Hoi , zei hij verbaasd. "Kan ik Link spreken?" vroeg ik. "Ja is goed" zei hij en liep meteen naar boven. Geenn minuut later kwam Link naar beneden en schrok zich helemaal dood. "Wat is er gebeurd Harm" vroeg hij. "Leg ik je wel uit maar mijn gsm is in barsten en is leeg dus kun je het ziekenhuis bellen" zei ik slap. Hij belde meteen de ziekenwagen en pakte verband om mijn wonden te verzorgen. Geen 5 minuten later was de ziekenwagen hier. Ze pakten me gelijk mee en Link ging naast me staan in de ziekenwagen. "Gelukkig zijn je wondes verzorgt anders was je flauw gevallen van te weinig bloed" . Toen de auto vertork vertelde ik alles aan Link. Hij was zeer geschotk maar gaf me een zoen en fluisterde "je bent veilig bij mij. Toen waren we in het ziekenhuis ze brachten me meteen naar een kamer en Link moest 10minuten wachten in de wachtzaal. Ik voelde me dan heel duizelig en alles werd zwart.POV Link
Opeens ging de bel jeremy deed open. En hij riep dat harm hier was. In geen seconde stond ik beneden en schrok me dood. "Kan je de ziekenwagen bellen, want mijn gsm is in barsten en is plat" ik pakte meteen mijn gsm en belde de ambulance. Toen ik af had gelegt pakte ik meteen verband want harm zag echt bleek en ziijn arm en beed bloedde. Nog geen 5 minuten kwam de ambulance en pakte harm op. Ik riep nog tegen Nina dat ik vanavond thuis zou komen. Toen we reden vertelde Harm het hele verhaal. Ik ging boven hem hangen en gaf hem een lange zoen. Ik fluisterde " je bent veilig bij mij". Toen kwamen we aan bij het ziekenhuis. Ze brachten Harm meteen naar een kamer voor onderzoek en ik kon over 10 minuten hem bezoeken in kamer 158. Na 10min zei een zuster dat ik naar zijn kamer mocht. Ik kwam binnen en de zuster zei dat hij lichtjes flauw was gevallen van het bloed tekort. Ik zag dat ze meteen nieuw verbad over de wonden hadden gedaan. De zuster liet ons alleen. Ik kwam dichter en gaf Harm een zoen. Hij kwam weer bij en keek me aan. "Dank..je" zei hij zachtjes. "Ik bescherm je" zei ik en gaf hem een zoen op zijn wang. Een paar uur later kwam de dokter binnen. "Harm je mag morgen vroeg naar huis, maar je moet de komende week heel veel rusten" zei hij. "Is goed " zei hij meer opgewekt. De dokter vertok en Harm vroeg " Link toen ik naar jouw huis kwam was ik zeg maar weggelopen dus ik wil niet naar huis " zei hij verdrietig. "Je mag wel even bij mij wonen mijn ouders zijn toch maar volgende week een dag of 2 thuis en dan weer weg" zei ik. "Dankje Link dat je er altijd voor me bent" zei harm. "Ik laat je niet stikken" zei ik terug en gaf hem een kus. Ik belde Jeremy en vertelde heel het verhaal en ik vertelde ook dat ik 1 avond ging blijven slapen in het ziekenhuis. Daarna was het al 11 uur en Harm sliep al. Ik ging op de slaapbank liggen en biel in slaap.
(De volgende ochtend)
Ik werd wakker door mijn wekker. Ik zette hem uit en ging naast harm staan. Hij sliep nog. Niet veel later kwam de zuster binnen en ze vroeg of ik harm kon wakker maken om naar huis te gaan. Ik vroeg of ik mijn auto nog kon halen. Ze vond het gied en ik spurrte naar buiten naar mijn huis. Ik pakte de auto en reed naar het ziekenhuis. Toen ik weer in de kamer liep werd Harm wakker. "Goeiemorgen " zei ik. Hij zei goeiemorgen terug en vroeg" mag ik nu naar huis of was het een droom". "Nee je mag echt naar huis" zei ik blij en gaf hem een zoen. Toen kwam de zuster binne om harm te helpen opstaan. Ze gaf hem ook krukken voor de eerste dagen. "Als je weer goed kunt lopen kun je ze in het ziekenhuis ingeven zo besparen we daarop " zei ze vriendelijk. Toen harm eenmaal rechtop stond met krukken liepen we naar de lift. Buiten liepen we meteen naar de auto. Ik reed naar mijn huis en hiel harm rechtstaan. Ik dee de deur open en hielp hem naar binnen. Hij ging op de bank zitten en ik gaf hem wat te drinken. Daarna ging ik naar boven om Nina en Jeremy alles te vertellen. Ze accepteerden het meteen dat ik een relatie had met Harm. Ik liep naar beneden en ging naast harm zitten. Ik vroeg of hij een Film wilde kijken. Hij knikte en zette een film aan. "Weetje Link, ik wist niet dat er iemand bestond met zo'n lieve, zorgzame, perfecte persoonlijk heid. Ik bloosde helemaal en gaf hem een kus.Nu geen cliffhangertje xd. Hopelijk vonden jullie dit deel leuk.
Later later
JE LEEST
I love you, brother and sister [voltooid]
ФанфикLink is een jongen van 20 die bang is om aan zijn ouders te vertellen dat hij homo is en een vriedje heeft(harm). Maar zijn broer jeremy en zijn zus nina van elk 16 jaar steuen link en hebben het gelijk geaccepteerd.