Pov Link
de film was gedaan en Harm was in slaap gevallen, ik stond op van de bank en tilde Harm naar boen. Dan ging ik mij zelf klaar maken om te slapen.Niet veel later lagen we allebei naast elkaar. ik kuste hem nog en fluisterde "weltrussten".
(de volgende morgen )
ik stond op en zag dat Harm nog altijd sliep, het was namelijk al 10 uur. ik ging naar beneden en maakte een ontbijt klaar. Toen ik klaar was met eten liep ik naar boven om Harm uit bed te helpen (want ja hij kan moeilijk lopen). ik liep naar hem toe, gaf hem een kus en fluisterde "opstaan slaapkoppie van me". Opeens werd hij snel wakker en schrok. Ow gelukkig je het was maar een droom, je bent er nog altijd. Ik gaf hem een kus en zei dat ik altijd bij hem zou zijn. hij werd weer rustig en ik hielp hem opstaan en naar beneden gaan. na het ontbijt gingen we wat netflix kijken. Niet veel later kwam Nina naar beneden. "Goeiemorgen" zei ze vrolijk. We zijden allebei hetzelfde en ze ging ontbijten. Ze had vandaag vrij en ging met haar vriendinnen naar de stand om 10 uur. Jeremy kwam dan ook naar beneden en voor hij iets kon zeggen zeiden we allemaal "goeiemorgen Jer". Hij schrok maar zei dan lachend goeiemorgen terug. Toen werd ik gebeld. Het was mam. Ik zette hem op luidspreker zodat iedereen het kon horen. Ze zei dat ze morgen vroeg naar huis zouden komen. Iedereen keek sip. Ik ga hun het vertellen dat ik een relatie heb met Harm en dat ik boos ben dat ze er nooit voor ons zijn. Iedereen kijkt me begrijpend aan. Maar ik zorg er voor dat ze Harm niks kunnen aan doen, dus zullen we een hotel kamer huren? "Ja is goed" zei Harm.
(die avond)
ik zeg Nina en Jeremy gedag en ga samen met Harm met de auto naar het dichts bijzijnde hotel. We legde onze spullen daar neer en gingen nog wat gaan eten. Na het eten gingen we terug naar de kamer en gingen we gelijk ons klaar maken om naar bed te gaan.
(de volgende ochtend)
Ik had mijn wekker gezet om 7uur want ik wist dat ze om 8uur gingen komen. Ik maakte Harm wakker en zei dat hij hier moest blijven tot het weer kon. Ik ging naar huis en niet veel later kwamen mijn ouders thuis. Ik had zeg maar al door dat ze vaak niet voor hun werk weg gingen maar gewoon op vakantie gingen. Ze waren blij ons te zien, maar wij probeerden niet te laten merken dat we niet echt blij waren. Ze gingen 1 dag blijven dus niet veel later vroeg ik of ze wilden zitten aan de tafel. "Mam, Pap ik wil jullie wat vertellen" zei ik. Nina en Jer stonden achter me. "Jullie weten het vast niet want jullie zijn niet veel thuis, maar ik wil jullie vertellen dat ik homo ben en een vriendje hem". Nog geen seconde later vloog mijn vader op me uit."Hoe kun je dit doen Micheal". En mijn moeder begon te huilen. "Wat doen, mij zelf zijn?" riep ik terug. "Waarom zij jullie zo boos, ik lees eigenlijk toch bijna alleen met Nina en jer"! Mijn pa trok me van tafel en gooide me op de grond. Hij schopte en sloeg me. Nina wilde me nog helpen maar ze werd in haar maag geslagen en viel op de grond. "Stop hiermee Link is teminste iemand die er nog voor ons is, jullie zijn altijd weg en we hebben al lang door dat het vaak niet voor werk is" zei Jer boos. Toen gaf mijn vader hem ook een slag in zijn gezicht en hij viel op de grond. Toen pakten ze touw en bonden mijn handen en benen vast. Daarna trokken een doek voor mijn mond. Ik probeerde tegen te stribbelen maar dat gaf geen zin. Ze gaven me nog een paar harde schoppen tegen mijn zij en tilden me op in de auto. Jer en Nina probeerden me nog te redden maar ze waren te laat. Ze reden de stand uit de snelweg op. Opeens hoorde ik mijn vader iets roepen. En toen in het niets kreeg ik een enorme slag. Ik zag mijn ouders voorin dood in bloed liggen en alles werd zwart.
POV Nina
Toen Link weg was barste ik in tranen uit. En Jer gaf me een knuffel en huilde ook. Niet veel later kregen werd jer gebeld. Hij nam op en zette de telefoon op luidspreker. Het was een dokter hij zei : "kent u de heer Micheal Tijger". " U, ja ik ben zijn broer". "Wel hij heeft net een auto ongeluk gehad met zijn ouders, zijn ouders hebben het helaas niet overleefd maar Micheal ligt nog coma. Hij had veel glas scherven in zijn been en arm. Als u hem wilt bezoeken kunt u in het ziekenhuis van Ieper (leuke stad in België xd) terecht bij kamer 198". " Oke is goed ik kom eraan " zegt jer. Hij legde af en ik zei meteen tegen jer dat ik tante zou vragen of ze ons kon brengen. Na het verhaal snel uitgelegd te hebben kwam ze er meteen aan. We pikten Harm (die het ook wist door jer) ook nog op bij het hotel en gingen door naar het ziekenhuis. We waren er en gingen meteen naar kamer 198. We waren allemaal aangekomen en gingen naast Link zitten. Ik nam tante even naar buiten om te vertellen dat Link een relatie had met Harm. Ze accepteerde het gewoon en ging weer naar binnen. Harm ging naast link zitten en fluisterde : " je bent veilig bij mij Link, voor altijd". En hij gaf hem een kus. Hij huilde ook nog en liet een paar tranen op zijn gezicht vallen.
yes weer een deeltje van zo'n 990 woorden. Hopelijk vonden jullie dit leuk.
Later later
JE LEEST
I love you, brother and sister [voltooid]
FanfictionLink is een jongen van 20 die bang is om aan zijn ouders te vertellen dat hij homo is en een vriedje heeft(harm). Maar zijn broer jeremy en zijn zus nina van elk 16 jaar steuen link en hebben het gelijk geaccepteerd.